Wymiana nawierzchni asfaltowej wybranych ulic na terenie Siedlec

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest Wymiana nawierzchni asfaltowej wybranych ulic na terenie Siedlec. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
Część I - Wymiana nawierzchni asfaltowej na ulicy Młynarskiej.
Część II - „Remont nawierzchni jezdni ulicy Składowej w Siedlcach”
Część III - Remont nawierzchni jezdni na skrzyżowaniu ulicy Łukowskiej z ulicą Składową w Siedlcach”

Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określone zostały w Przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych dla każdej z części.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

07.07.2021 | 09:45


» Lokalizacja

08-110 Siedlce


» Kategoria asortymentowa

  • Nadzór budowlany i inne usługi budowlane
  • Pozostałe prace budowlano-remontowe
  • Usługi aranżacji terenów
  • Usługi budowy instalacji
  • Usługi demontażu
  • Usługi drogowe i kolejowe
  • Usługi pogłębiania i regulacji akwenów i cieków wodnych
  • Usługi projektowe
  • Usługi wykończeniowe, budowy i remontu obiektów

» Dane nabywcy

Gmina-Miasto Siedlce
Skwer Niepodległości 2
08-110 Siedlce
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się