Wymiana nawierzchni asfaltowej wybranych ulic na terenie Siedlec
» Opis zapytania
Przedmiotem zamówienia jest Wymiana nawierzchni asfaltowej wybranych ulic na terenie Siedlec. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
Część I - Wymiana nawierzchni asfaltowej na ulicy Młynarskiej.
Część II - „Remont nawierzchni jezdni ulicy Składowej w Siedlcach”
Część III - Remont nawierzchni jezdni na skrzyżowaniu ulicy Łukowskiej z ulicą Składową w Siedlcach”
Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określone zostały w Przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych dla każdej z części.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
07.07.2021 | 09:45
» Lokalizacja
08-110 Siedlce
» Kategoria asortymentowa
- Nadzór budowlany i inne usługi budowlane
- Pozostałe prace budowlano-remontowe
- Usługi aranżacji terenów
- Usługi budowy instalacji
- Usługi demontażu
- Usługi drogowe i kolejowe
- Usługi pogłębiania i regulacji akwenów i cieków wodnych
- Usługi projektowe
- Usługi wykończeniowe, budowy i remontu obiektów
» Dane nabywcy
Gmina-Miasto Siedlce
Skwer Niepodległości 2
08-110 Siedlce
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Usługi budowlano-remontowe z ostatnich 10 dni.