Wsparcie systemu provisioningu telefonii IP TiM firmy Aspiria Informations Technologie.
» Opis zapytania
6.1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) zapewnienie wsparcia serwisowego Producenta Oprogramowania dotychczas posiadanych Li-cencji Oprogramowania Systemu Zarządzania Telefonią TiM 7 Zamawiającego, zgodnie z poniższą tabelą na poziomie TiM Maintenance Major,
b) świadczenie wsparcia eksperckiego, w wymiarze nieprzekraczającym 250 godzin w okresie obowiązywania umowy zgodnie z ofertą na warunkach określonych we umowie.
6.2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
26.05.2021 | 12:00
» Lokalizacja
00-950 Warszawa
» Kategoria asortymentowa
- Utrzymanie i serwis
» Dane nabywcy
Miasto Stołeczne Warszawa
Plac Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Telekomunikacja i IT z ostatnich 10 dni.