Wsparcie systemu provisioningu telefonii IP TiM firmy Aspiria Informations Technologie.

» Opis zapytania

6.1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) zapewnienie wsparcia serwisowego Producenta Oprogramowania dotychczas posiadanych Li-cencji Oprogramowania Systemu Zarządzania Telefonią TiM 7 Zamawiającego, zgodnie z poniższą tabelą na poziomie TiM Maintenance Major,
b) świadczenie wsparcia eksperckiego, w wymiarze nieprzekraczającym 250 godzin w okresie obowiązywania umowy zgodnie z ofertą na warunkach określonych we umowie.
6.2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

26.05.2021 | 12:00


» Lokalizacja

00-950 Warszawa


» Kategoria asortymentowa

  • Utrzymanie i serwis

» Dane nabywcy

Miasto Stołeczne Warszawa
Plac Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się