Asysta techniczna dla oprogramowania ManageEngine
» Opis zapytania
Przedmiot zamówienia obejmować będzie asystę techniczną na poniższe produkty:
1. ManageEngine ServiceDesk Plus Multi-Language Enterprise Edition (60 serwisantów, 2000 zasobów)
2. ManageEngine Applications Manager Professional (225 monitorów, 16 techników;EUM Add-On, J2EE Web Transactions Add-On, OpManager Connector)
3. ManageEngine OpManager Essential (Professional) (225 urządzeń, NCM 2/2)
4. ManageEngine ADAudit Plus Professional (2 kontrolery domeny i 2 serwery plików)
5. ManageEngine Analytics Plus Professional (2 użytkowników, Obsługa wielu języków)
6. ManageEngine Exchange Reporter Plus Professional (700 skrzynek pocztowych)
7. ManageEngine Desktop Central UEM (12 techników, 1050 urządzeń)
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
05.05.2021 | 11:00
» Lokalizacja
00-950 Warszawa
» Kategoria asortymentowa
- Utrzymanie i serwis
» Dane nabywcy
Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
al. Niepodległości 188/192
00-950 Warszawa
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Telekomunikacja i IT z ostatnich 10 dni.