Powrót

Najem i obsługa serwisowa kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) najem 12 kserokopiarek na okres 24 miesięcy oraz 2 kserokopiarek na okres łącznie 6 miesięcy;
2) zainstalowanie, skonfigurowanie i uruchomienie wynajętych urządzeń oraz przekazanie Zamawiającemu instrukcji ich obsługi, materiałów pomocniczych związanych z ich funkcjonowaniem, a także przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowego korzystania z urządzeń, potwierdzonego wydanymi przez Wykonawcę zaświadczeniami;
3) obsługa serwisowa ww. kserokopiarek oraz pozostałych 14 kserokopiarek, użytkowanych przez Urząd Miasta Inowrocławia, stanowiących jego własność, polegająca na dostawie materiałów eksploatacyjnych, wykonywaniu napraw oraz konserwacji, w rozliczeniu za wykonane kopie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1;
wykaz wszystkich kserokopiarek, przewidziane obciążenie (liczba kopii A4), wymagana częstotliwość przeglądów konserwacyjnych i wymiany materiałów eksploatacyjnych zawiera załącznik nr 2 do niniejszego opisu.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

15.03.2021 | 10:00


» Lokalizacja

88-100 Inowrocław


» Kategoria asortymentowa

  • Urządzenia elektryczne i elektroniczne

» Dane nabywcy

Gmina Miasto Inowrocław
ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
88-100 Inowrocław
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się