Sprzątanie pomieszczeń Poznańskiego Centrum Świadczeń

» Opis zapytania

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w placówkach Poznańskiego Centrum Świadczeń.
2) Przedmiot zamówienia podzielony jest na części, w zależności od miejsca wykonywania usługi sprzątania:
Część I: ul. Wszystkich Świętych 1 – powierzchnia 2 200 m2
Część II: ul. Małachowskiego 10 – powierzchnia 645,5 m2,
Część III: ul. Ratajczaka 44 – powierzchnia 110,9 m2
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części.
3) Wykonawca będzie wykonywać przedmiot umowy według następującego harmonogramu:
a) w budynku przy ul. Wszystkich Świętych 1:
− od 10.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku w ramach serwisu dziennego, oraz we wskazanych pomieszczeniach biurowych,
− od 16.00 do 18.00 w poniedziałki, od 15.30 do 18.00 we wtorki środy i czwartki i od 15.00 do 18.00 w piątki w pozostałych pomieszczeniach, toaletach, pomieszczeniach socjalnych i technicznych oraz ciągach komunikacyjnych.
− od 15.00 do 18.00 we wskazane soboty.
b) w budynku przy ul. Małachowskiego 10 w godzinach od 16.00 do 19.00 w poniedziałki, od 15.30 do 19.00 wtorki, środy i czwartki i od 15.00 do 190.00 w piątki oraz od 15.00 do 18.00 we wskazane soboty.
c) w lokalu przy ul. ul. Ratajczaka 44 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 9.30 lub od 18.00 do 20.00. W przypadku świadczenia usług w godzinach od 7.30 do 9.30 Wykonawca zobowiązany jest otworzyć lokal oraz wyłączyć system alarmowy. W przypadku sprzątania w godzinach od 18.00 do 20.00 Wykonawca zobowiązany jest uruchomić system alarmowy i zamknąć lokal. Zamawiający w dniu rozpoczęcia realizacji usługi przekaże Wykonawcy komplet kluczy oraz kod dostępu do lokalu.
4) Wykonawca wykonywał będzie usługi określone w załączniku nr 2 do umowy z dołożeniem należytej staranności, przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi materiałów oraz środków czystości i środków higieny (z wyłączeniem płynu do mycia naczyń, papieru toaletowego, mydła i ręczników papierowych), których koszt wliczony jest w cenę usług. O stwierdzonych przypadkach nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie na bieżąco informował pisemnie (faksem lub e-mailem) Wykonawcę.
5) Do wykonania usług Wykonawca zaangażuje niezbędną liczbę pracowników wyposażonych w jednolity strój firmowy, odpowiedni sprzęt, narzędzia, materiały oraz środki czystości i higieny.
6) W przypadku nieobecności pracownika realizującego usługę Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępstwa we własnym zakresie przez osobę, która przeszła przeszkolenie w takim samym zakresie co osoba zastępowana.
7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odpowiadał za właściwe zabezpieczenie pomieszczeń w trakcie i po zakończeniu sprzątania, a w szczególności zamknięcie drzwi i okien, wyłączenie oświetlenia, zabezpieczenie pomieszczeń przed dostępem osób trzecich oraz zabezpieczenie budynku przez załączenie alarmu.
8) W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego, a za ich działania i zaniechania działań będzie odpowiadał jak za działania bądź zaniechania własne.
9) Szczegółowy wykaz podstawowych prac porządkowych oraz częstotliwość ich wykonywania dla poszczególnych części zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 2 do umowy.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

04.02.2021 | 08:00


» Lokalizacja

61-841 Poznań


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi sprzątania

» Dane nabywcy

Urząd Miasta Poznania
pl. Kolegiacki 17
61-841 Poznań
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się