Przygotowanie pomysłu na platformę komunikacyjną wraz z wybranymi egzekucjami i mediaplanem na potrzeby działań promocyjnych Miasta Kołobrzeg w sezonie wiosenno – letnim 2021

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług reklamowych polegających w szczególności na:
1) Opracowanie Key Visual KV czyli charakterystyczna kompozycja kolorów, kształtów i typografii, motyw graficzny, który pojawi się na wszystkich materiałach promocyjnych miasta, dzięki czemu zachowana będzie komunikacyjna spójność, co pomoże odbiorcy na rozpoznanie i zapamiętanie komunikacji).
2) Opracowanie przykładowych egzekucji na podstawie KV przedstawione na ulotkach, reklamie prasowej w formacie A4 publikowanej w folderach, banerach, ściankach produkowanych przez urząd.
3) Opracowanie parasola kreatywnego (tj. komunikacja wizualna i rozwinięcie idei kreatywnej na samym evencie) dla priorytetowych wydarzeń: Jarmark Solny oraz Jarmark Bożonarodzeniowy
Dalsze informacje w SIWZ.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

29.01.2021 | 10:00


» Lokalizacja

ul. Solna 1
Kołobrzeg 78-100
Województwo: zachodniopomorskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi marketingowe i PR

» Dane nabywcy

Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta
ul. Solna 1
Kołobrzeg 78-100
Województwo: zachodniopomorskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się