Przygotowanie pomysłu na platformę komunikacyjną wraz z wybranymi egzekucjami i mediaplanem na potrzeby działań promocyjnych Miasta Kołobrzeg w sezonie wiosenno – letnim 2021
» Opis zapytania
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług reklamowych polegających w szczególności na:
1) Opracowanie Key Visual KV czyli charakterystyczna kompozycja kolorów, kształtów i typografii, motyw graficzny, który pojawi się na wszystkich materiałach promocyjnych miasta, dzięki czemu zachowana będzie komunikacyjna spójność, co pomoże odbiorcy na rozpoznanie i zapamiętanie komunikacji).
2) Opracowanie przykładowych egzekucji na podstawie KV przedstawione na ulotkach, reklamie prasowej w formacie A4 publikowanej w folderach, banerach, ściankach produkowanych przez urząd.
3) Opracowanie parasola kreatywnego (tj. komunikacja wizualna i rozwinięcie idei kreatywnej na samym evencie) dla priorytetowych wydarzeń: Jarmark Solny oraz Jarmark Bożonarodzeniowy
Dalsze informacje w SIWZ.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
29.01.2021 | 10:00
» Lokalizacja
ul. Solna 1
Kołobrzeg 78-100
Województwo: zachodniopomorskie
Polska
» Kategoria asortymentowa
- Usługi marketingowe i PR
» Dane nabywcy
Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta
ul. Solna 1
Kołobrzeg 78-100
Województwo: zachodniopomorskie
Polska
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Marketing, reklama i PR z ostatnich 10 dni.