Powrót

ZAKUP I DOSTAWA HYDRANTÓW ZEWNĘTRZNYCH PPOŻ. WRAZ Z ARMATURĄ NA POTRZEBY WYMIANY HYDRANTÓW NA TERENIE GMINY LUBIN

» Opis zapytania

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa hydrantów zewnętrznych ppoż. wraz z armaturą na potrzeby wymiany hydrantów na terenie Gminy Lubin.
2.Szczegółowy opis parametrów technicznych (specyfikacja techniczna) zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ.
3.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w częściach w miarę potrzeb Zamawiającego.
4.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji częściowych dostaw przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, nie później niż w ciągu 14 dni od zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego przez osobę upoważnioną do kontaktów z Wykonawcą.
5.Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego telefonicznie lub na piśmie, nie później niż na 1 dzień przed planowanym terminem dostawy przedmiotu zamówienia.
6.Przedmiot zamówienia, Wykonawca dostarczy na własny koszt oraz ryzyko do siedziby Zamawiającego w Księginicach 14, 59-300 Lubin.
7.Za rozładunek materiałów odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
8.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i terminowość dostarczonych materiałów.
9.Przyjęcie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego. Do protokołu zostaną załączone instrukcje obsługi, atesty, certyfikaty, gwarancje.
10.Odbiór materiałów uznaje się za dokonany, jeżeli w terminie 3 dni od daty przyjęcia przedmiotu dostawy Zamawiający nie wniesie zastrzeżeń w postaci protokołu rozbieżności co do rodzaju, jakości i ilości zamówienia.
11.Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku, kiedy przedmiot zamówienia nie odpowiada treści zamówienia oraz nie posiada wymaganych dokumentów wymienionych w ust. 9.
12.W przypadku dostarczenia materiałów niezgodnych z treścią zamówienia, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia odpowiadający zamówieniu w terminie 7 dni od protokolarnego stwierdzenia powyższych faktów. W takim przypadku za termin dostawy uznaje się termin dostawy przedmiotu zamówienia zgodnego z zamówieniem.
13.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całego przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do SIWZ.
14.Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego żadne roszczenie z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia w mniejszej ilości niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ.
15.Wynagrodzenie będzie płatne fakturami częściowymi za dostarczone materiały zgodnie z zamówieniem Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy podany w umowie z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności.
16.Termin płatności za poszczególne faktury wynosi 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionych faktur.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

08.12.2020 | 09:00


» Lokalizacja

59-300 Lubin


» Kategoria asortymentowa

  • Armatura

» Dane nabywcy

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o.
Księginice 14
59-300 Lubin
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

Bądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
 

Zapytania ofertowe z kategorii Materiały budowlane z ostatnich 10 dni.