Wykonywanie przeglądów połączonych z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw, zestawów siłowni plenerowych, urządzeń sportowych oraz napraw wyżej wymienionych urządzeń, będących w zarządzie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

» Opis zapytania

1. Zamówienie obejmuje wykonanie w okresie dwóch lat usług w zakresie wykonywania w czasie trwania umowy przeglądów połączonych z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi wszystkich urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw, zestawów siłowni plenerowych, urządzeń sportowych oraz napraw niżej wymienionych urządzeń będących w zarządzie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.

2. Szczegółowy opis czynności do wykonania:
2.1. 22 (dwadzieścia dwa) comiesięczne przeglądy w czasie trwania 2 letniej umowy (w latach 2021/2022), tj. 11 (jedenaście) w każdym roku trwania umowy połączone z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi wszystkich urządzeń zabawowych i elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw będących w zarządzie Zakładu Gospodarowania nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy (dalej: ZGN) i położonych na terenach administracji n/w DOM-ów:
DOM Wiśniowa
1. ul. Łowicka 17 –
ul. Wiktorska 86 plac zabaw – ogrodzony
2. ul. Jarosława Dąbrowskiego 81 plac zabaw – ogrodzony
DOM Polkowska
3. ul. Stępińska 6/8 –
ul. Sielecka 3,5,7 plac zabaw – ogrodzony
4. ul. Czerniakowska 127 plac zabaw – ogrodzony
5. ul. Jurija Gagarina 11 –
ul. Iwicka 24 plac zabaw – ogrodzony
6. ul. Jurija Gagarina 7 -
ul. Czerska 17 plac zabaw – ogrodzony
7. ul. Bernardyńska 4-6 plac zabaw – ogrodzony
8. ul. Powsińska 74 plac zabaw – ogrodzony
DOM Wierzbno
9. ul. Wołoska 54 plac zabaw – ogrodzony
10. ul. Abramowskiego 4 plac zabaw – ogrodzony
11. ul. Puławska 182 plac zabaw – aktywnego wypoczynku
nie ogrodzony (SKATEPARK)
DOM Konduktorska
12. ul. Aleksandra Gierymskiego 2 plac zabaw – ogrodzony
13. ul. Cieszyńska 5 plac zabaw – ogrodzony
14. ul. Turecka 2 /
ul. Górska 9 plac zabaw – ogrodzony
DOM Służewiec
15. ul. Piotra Gruszczyńskiego 14A – ul. Bogunki 3 plac zabaw – ogrodzony
16. ul. Śniardwy 4 – 6
plac zabaw – nie ogrodzony
17. Al. Lotników 20 plac zabaw – nie ogrodzony
18. ul. Zygmunta Modzelewskiego 23 – ul. Stefana Pieńkowskiego 5 plac zabaw – ogrodzony
19. ul. Blacharska 1 plac zabaw – ogrodzony
20. ul. Blacharska 1 plac zabaw – nie ogrodzony
2.2. 22 (dwadzieścia dwa) comiesięczne przeglądy w czasie trwania 2 letniej umowy (w latach 2021/2022), tj. 11 (jedenaście) w każdym roku trwania umowy połączone z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi wszystkich urządzeń i elementów małej architektury zlokalizowanych w siłowniach plenerowych będących w zarządzie ZGN i położonych na terenach administracji n/w DOM-ów:

2.3. 4 (cztery) przeglądy w ciągu 2 letniej umowy (w latach 2021/2022), tj. 2 (dwa) rocznie w okresach wiosennym i jesiennym, połączone z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi wszystkich urządzeń sportowych znajdujących się na terenach zarządzanych przez ZGN i położonych na terenach administracji n/w DOM-ów:
Stoły do ping-ponga szt.
1. DOM Służewiec ul. Blacharska 1 /
ul. Zygmunta Modzelewskiego
46-50 2
2. Park Karo – Pik 1
3. DOM Wierzbno ul. Zygmunta Modzelewskiego 100 / al. Niepodległości 73 1
4. DOM Polkowska ul. Bernardyńska 4-6 1
5. DOM Wiśniowa ul. Łyżwiarska 1 1
6. ul. Wiktorska 86 /
ul. Łowicka 17
2
Stoliki do szachów szt.
1. DOM Służewiec ul. Blacharska 1 / ul. Zygmunta Modzelewskiego 46-50 1
2. ul. Stefana Pieńkowskiego 5 /
ul. Zygmunta Modzelewskiego 23 1

Nawierzchnie do koszykówki wraz ze statywami do koszykówki zlokalizowanymi na terenach administracji n/w DOM-ów: Ilość statywów
w szt.
1. DOM Wiśniowa ul. Wiktorska 86 /
ul. Łowicka 17
2
2. DOM Służewiec ul. Blacharska 1 1
3. ul. Zygmunta Modzelewskiego 46/50
2
4. ul. Stefana Pieńkowskiego 5 1
5. ul. Gotarda 8-10 1
6. DOM Wierzbno ul. Mahatmy Gandhiego 14 1
7. ul. Puławska 176/178 1
8. ul. Domaniewska 7 8


2.4. na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego, a nie wchodzące w zakres czynności konserwacyjnych, naprawy urządzeń wymienionych w punktach 3.2.1. – 3.2.3. wynikające z konieczności doprowadzenia ich do należytego stanu technicznego oraz uzupełnianie istniejących nawierzchni, tworzenie nowych, zamiennych nawierzchni, zwłaszcza jeżeli istniejąca nawierzchnia znajduje się w stanie zagrażającym użytkownikom.
2.5. Wykonawca z każdego wykonanego przeglądu połączonego z wykonaniem czynności konserwacyjno-naprawczych sporządza protokół potwierdzony przez inspektora nadzoru odpowiedniego dla lokalizacji: placu zabaw, siłowni plenerowych i urządzeń sportowych, znajdujących się na terenach zarządzanych przez ZGN i położonych na terenach administracji w/w DOM-ów, który będzie podstawą do rozliczenia wykonanej pracy. Przeglądy sprawdzające obejmują okres pełnego miesiąca licząc od 1 dnia do końca miesiąca.
2.6. W zakres przeglądów i wykonywania czynności konserwacyjnych, o których mowa w pkt. 3.2.1- 3.2.3., wchodzą następujące czynności:
2.6.1. przeglądy polegające na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich elementów w/w urządzeń zabawowych, siłowni plenerowych i urządzeń sportowych narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, zwłaszcza w miejscach, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenia dla bezpieczeństwa osób i mienia oraz konstrukcji urządzeń. Szczegółowym sprawdzeniem należy objąć stan techniczny mający na celu sprawdzenie: ogólnego stanu urządzeń, a w szczególności stanu mechanizmów ruchomych, zawiesi w tym stalowych łożyskowanych i linowych, uszkodzeń powstałych w wyniku czynników atmosferycznych, wandalizmu m.in.: pęknięć elementów konstrukcji
i podestów, powstałych na elementach ślizgowych i ześlizgowych zadziorów i wyszczerbień, prześwitów pomiędzy urządzeniami oraz pomiędzy urządzeniami a nawierzchnią, stanu nawierzchni, odsłoniętych fundamentów, wystających niebezpiecznych krawędzi, kompletności elementów konstrukcyjnych, zużycia urządzeń, kompletności m.in. zamocowania do podłoża i wszelkich łączników konstrukcji.
2.6.2. bieżące zgłaszanie do Inspektora Nadzoru Zamawiającego a w przypadku braku kontaktu z Inspektorem do jego bezpośredniego przełożonego, wszystkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowości w wyposażeniu ww. urządzeń zabawowych, siłowni plenerowych i urządzeń sportowych mogące spowodować zagrożenie życia i zdrowa ludzi oraz mienia co do ich stanu technicznego itp.,
2.6.3. bieżące sporządzanie protokołów z przeprowadzonych przeglądów, w sposób czytelny i jednoznaczny z podaniem legendy indywidualnych oznaczeń graficznych,
2.6.4. prace - czynności konserwacyjne mające na celu bieżące utrzymanie
w odpowiednim stanie technicznym wyposażenia w/w urządzeń zabawowych, siłowni plenerowych i urządzeń sportowych niezbędne do utrzymania ich funkcjonalności polegające między innymi na:
a) czyszczeniu,
b) smarowaniu mechanizmów,
c) dokręcaniu poluzowanych śrub i usuwaniu (niwelowaniu) wystających gwoździ,
d) zabezpieczeniu pojedynczych pęknięć w elementach drewnianych urządzeń masą wypełniającą,
e) usuwaniu ostrych zakończeń i zadziorów ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń ślizgowych, a także ostrych zakończeń ogrodzeń placów zabaw,
f) uzupełnianiu brakujących elementów m.in: nakrętek, śrub, kapturków – osłonek z tworzyw sztucznych itp.,
g) wykonaniu innych niezbędnych prac nie wymienionych powyżej mających na celu utrzymanie urządzeń i innych elementów wyposażenia we właściwym stanie,
h) tymczasowym zabezpieczeniu urządzeń taśmą ostrzegawczą przed użytkowaniem i zamieszczeniu w sposób trwały informacji o uszkodzeniu urządzenia, a także podjęciu niezwłocznych działań mających na celu usunięcie uszkodzenia urządzenia.
2.6.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan techniczny urządzeń położonych na terenie wykonywania przedmiotu zamówienia, jak również szkody wynikające z nieprawidłowego stanu technicznego tych urządzeń będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonywania czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia (w tym również
za zaistniałe wypadki).
2.6.6. Przeglądy i czynności konserwacyjne urządzeń wymienionych w pkt. 3.2.1 i 3.2.2, wykonywane będą po 11 razy w ciągu roku (łącznie 22 przeglądy w czasie trwania 2-letniej umowy tj. w latach 2021/2022):
2.6.6.1. Pierwszy przegląd wszystkich urządzeń zabawowych i elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw i wszystkich urządzeń i elementów małej architektury w zlokalizowanych w siłowniach plenerowych w 2021 r. powinien nastąpić w miesiącu styczniu tj. być wykonany w okresie od 01.01.2021 roku do 31.01.2021 roku i zakończyć się sporządzeniem i złożeniem do Zamawiającego protokołu max. do 10-go dnia kolejnego miesiąca. Natomiast ostatni przegląd w 2021 r. tj. za miesiąc grudzień powinien być wykonany w okresie od 01.12.2021 roku do 31.12.2021 roku i zakończyć się sporządzeniem i złożeniem
do Zamawiającego protokołu w dniu 31.12.2021 r. max. do godz. 9:00.
2.6.6.2. Pierwszy przegląd wszystkich urządzeń zabawowych i elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw i wszystkich urządzeń
i elementów małej architektury w zlokalizowanych w siłowniach plenerowych
w 2022 r. powinien nastąpić w miesiącu styczniu tj. być wykonany w okresie od 01.01.2022 roku do 31.01.2022 roku i zakończyć się sporządzeniem i złożeniem
do Zamawiającego protokołu max. do 10-go dnia kolejnego miesiąca. Natomiast ostatni przegląd w 2022 r. tj. za miesiąc grudzień powinien być wykonany w okresie od 01.12.2022 roku do 31.12.2022 roku i zakończyć się sporządzeniem i złożeniem
do Zamawiającego protokołu w dniu 31.12.2022 r. max. do godz. 9:00.
2.6.6.3. Miesięczna przerwa w wykonywaniu comiesięcznych przeglądów połączonych z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi wszystkich urządzeń zabawowych i elementów małej architektury na placach zabaw i siłowniach plenerowych znajdujących się na terenach będących w zarządzie ZGN i położonych na terenach lokalnej administracji nastąpi w miesiącu marcu tj. pomiędzy 01.03.2021 r. a 31.03.2021 r. i pomiędzy 01.03.2022 r. a 31.03.2022 r.
2.6.6.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia jedno-miesięcznej przerwy
w wykonywaniu comiesięcznych przeglądów połączonych z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi, o której mowa w pkt 3.2.6.6.3. z miesiąca marca na inny pełny miesiąc w roku.
2.6.6.5. Zamawiający w przypadku zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych
w miesiącach: styczniu, lutym, grudniu 2021 r. i styczniu, lutym, grudniu 2022
dla użytkowania wszystkich placów zabaw, w tym urządzeń zabawowych, elementów małej architektury i siłowni plenerowych oraz urządzeń sportowych, które nie będą eksploatowane przez użytkowników, a także w przypadkach np. (czasowego zamknięcia określonych placów zabaw, siłowni plenerowych i urządzeń sportowych
np. z powodu wprowadzenia zakazu ich użytkowania w związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii), zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przeglądów i czynności konserwacyjnych, wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia.
2.6.6.6. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach, gdy na skutek okoliczności niezależnych od Zamawiającego, których nie był on w stanie przewidzieć w dacie podpisania umowy, w zakresie ilości placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń sportowych będących w zarządzie ZGN Mokotów zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości przeglądów i czynności konserwacyjnych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia.
2.7. Przeglądy i czynności konserwacyjne urządzeń wymienionych w pkt 3.2.3, wykonane będą 4 (czterokrotnie) w czasie trwania 2 letniej umowy (w latach 2021/2022), 2 razy w każdym trwania umowy roku, w okresie wiosennym i jesiennym w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
2.8. W zakres prac, o których mowa w pkt. 3.2.4. wchodzą następujące czynności:
2.8.1. wszelkie czynności naprawcze i usuwania awarii, w zakresie wymiany, remontu lub napraw niesprawnych elementów urządzeń.
2.8.2. wykonywanie remontów konserwacyjnych, tj. wykonywanie prac naprawczych wynikających z przeprowadzonych przeglądów oraz wykonywanie innych prac naprawczych i usuwania awarii, mających na celu utrzymanie urządzeń w stanie bezpiecznym dla zdrowia i życia ludzi oraz mienia zgodnie z ich przeznaczeniem zlecanych przez Zamawiającego,
2.8.3. uzupełnianie istniejących nawierzchni lub tworzenie nowych zamiennych, w miejscach zagrażających użytkownikom, zgodnie z zaleceniami pokontrolnymi, na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego, (nie wchodzących
w zakres czynności konserwacyjnych),
2.8.4. codzienna gotowość przystąpienia, bez zbędnej zwłoki do zgłaszanych napraw awaryjnych i robót poawaryjnych,
2.8.5. niezwłoczne wykonanie zleconych napraw: awarii i ich skutków wraz z robotami poawaryjnymi.
2.9. Roboty, o których mowa w pkt. 3.2.4., mogą być wykonane tylko na podstawie odrębnego pisemnego zlecenia wydawanego przez Dział ds. Zieleni Zamawiającego (stosownie do jego potrzeb) ze szczegółowym określeniem zakresu prac i ich ilości zgodnie z protokołem typowania i przedmiarem prac oraz z określeniem terminu ich wykonania (rozpoczęcia i zakończenia). Prawidłowe wykonanie prac, o których mowa w zdaniu pierwszym, każdorazowo potwierdzane będzie protokołem odbioru końcowego przez inspektora Działu ds. Zieleni Zamawiającego.
2.10. W przypadku stwierdzenia podczas wykonywania przeglądów połączonych z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi lub napraw stanu zagrożenia, informację w tej sprawie należy przekazać natychmiast telefonicznie (tel. 22 543-38-75 lub 22 543-38-68), a także w formie pisemnej do Działu Zieleni ZGN Mokotów.

3. Wykazy placów zabaw, siłowni plenerowych i urządzeń sportowych, o których mowa w pkt. 3.2.1., 3.2.2., 3.2.3. SIWZ zamówienia, mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego.

4. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. i 3.2., SIWZ mają być wykonane zgodnie z:
4.1. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych w tym:
- Ustawy Prawo Budowlane - art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz norm:
- PN-EN 1176 - „Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie”,
- PN-EN 1177 - „Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wyznaczanie krytycznej wysokości upadku”,
- PN-EN 16630 - „Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe.
Wymagania bezpieczeństwa i metody badań”
4.2. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną,
4.3. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

5. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane prace w zakresie przeglądów i konserwacji oraz wykonane usługi naprawcze na okres 12 miesięcy licząc od dnia ich odbioru przez Zamawiającego z uwzględnieniem zapisów od § 8 ust. 2
do § 8 ust. 7 Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z tym że dla materiałów okres ten nie będzie krótszy niż gwarancja udzielana przez producenta tych materiałów. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach wykonania przedmiotu zamówienia.

6. Wynagrodzenie za wykonane przeglądy połączone z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi oraz prace naprawcze zostanie określone
i będzie wypłacane zgodnie z warunkami opisanymi w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią III Rozdział SIWZ przy czym:
6.1. Za wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie dotyczącym wykonania przeglądów połączonych z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi Zamawiający zapłaci wynagrodzenie wynikające z ilości skontrolowanych obiektów tj. placów zabaw i siłowni plenerowych oraz wszystkich urządzeń sportowych pomnożonych przez cenę za wykonanie przeglądów połączonych z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi zgodnie
z ofertą Wykonawcy.
6.2. Za wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie dotyczącym wykonania prac naprawczych wynagrodzenie za realizację prac, wypłacane będzie Wykonawcy na podstawie faktur wystawionych w oparciu o zweryfikowane przez inspektora Działu ds. Zieleni Zamawiającego kosztorysy zamienne lub powykonawcze sporządzane zgodnie z przedmiarem, dostarczonym przez Zamawiającego lub w oparciu o obmiary prac
oraz wg czynników cenotwórczych podanych przez Wykonawcę w ofercie
(w/g Tabeli stanowiącej załącznik nr 4 do oferty). Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu wyliczane będą w oparciu o kosztorys sporządzony na podstawie przedmiaru dostarczonego przez Zamawiającego lub w oparciu o jednostkowe nakłady określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR) wydanych przez Ministra Gospodarki Przestrzennej
i Budownictwa, a w przypadku braku odpowiednich nakładów rzeczowych
w w/w katalogach dopuszcza się stosowanie KNR wydanych przez WACETOB. Jeżeli również w tym wydawnictwie brak jest w/w nakładów wykonywanych prac dopuszcza się stosowanie wycen indywidualnych, uwzględniających także rzeczywisty czas, każdorazowo zaakceptowanych przez inspektorów Zamawiającego.
6.2.1. Zaoferowana przez Wykonawcę we – WZORZE FORMULARZA OFERTY –stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto nie może przekroczyć średniej ogółem województwa mazowieckiego określonej w wyd. Sekocenbud „Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR” dla III kw. 2020 r. dla robót inżynieryjnych
w wysokości: Rbrutto= 38,42 PLN (bez vat) Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki robocizny kosztorysowej Rnetto bez vat i Rbrutto bez vat, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty oraz w tabeli stanowiącej załącznik nr 3 do oferty Wykonawcy.
UWAGA: Zaoferowanie Rbrutto w wysokości przewyższającej kwotę 38,42 PLN (bez vat) spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.

7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III SIWZ.

8. W okresie gwarancji, o której mowa w pkt. 3.5. SIWZ, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną za wszelkie szkody powstałe w tym czasie, o ile przyczyna tych szkód była widoczna lub była możliwa do przewidzenia w okresie przeprowadzania przeglądów połączonych z czynnościami konserwacyjno-naprawczymi lub w trakcie wykonywania napraw, a nie została uwidoczniona w sprawozdaniu, o którym mowa w pkt. 3.2.5. i pkt 3.2.6.3. SIWZ lub nie została zgłoszona Zamawiającemu zgodnie z wymogiem pkt. 3.2.6.2. SIWZ na skutek nieprawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

9. Materiały i produkty, użyte podczas wykonywania zamówienia powinny odpowiadać wymaganiom ujętym w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie
o wyrobach budowlanych i posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa
w odniesieniu do wyrobów podlegających tej certyfikacji. Dla pozostałych materiałów - z wyłączeniem wskazanych w obowiązujących w tym zakresie przepisach dotyczących określenia wykazu wyrobów nie mającego istotnego wpływu na spełnienie wymogów podstawowych, posiadać deklarację zgodności
z dokumentem odniesienia jakim jest Polska Norma, a w przypadku jej braku krajową aprobatą techniczną (AT) lub europejską aprobatą techniczną (ETA). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać
w stosunku do wskazanych materiałów certyfikaty i deklaracje dopuszczające wyrób do obrotu i stosowania w budownictwie.

10. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.), osób wykonujących czynności konserwacyjno-naprawcze wszystkich urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw, zestawów siłowni plenerowych, urządzeń sportowych oraz napraw wyżej wymienionych urządzeń będących w zarządzie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie w/w umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą pełniły funkcję kierownika prac objętych zamówieniem, które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu pierwszym dotyczy również podwykonawców realizujących zamówienie, na zasoby których Wykonawca się powołuje oraz innych podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia, na zasoby których Wykonawca się powołuje.
Wykonawca, zobowiązany będzie załączyć do oferty kserokopie potwierdzone przez siebie za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie potrzebnym do wykonania zamówienia oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osób/osoby, która będzie kierownikiem prac, o której mowa w specyfikacji.

11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

12. Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016) Zamawiający informuje, iż:
1) administratorem danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę będzie Miasto Stołeczne Warszawa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@zgnmokotow.waw.pl,
3) Udostępnione przez Wykonawcę dane osobowe przetwarzane będą w celu wyboru Wykonawcy w niniejszym postępowaniu i realizacji umowy zawartej w niniejszym postępowaniu - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., jednakże dane mogą być udostępniane przez Zamawiającego podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2011 r. o dostępie do informacji publicznej, a także w celu wypełnienia ciążących na Zamawiającym obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
4) odbiorcami danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę na podstawie
umowy będą podmioty uczestniczące w postępowaniu zmierzającym do wyboru Wykonawcy i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie jej realizacji, a także podmioty upoważnione zgodnie z powołanymi w pkt. 3 aktami prawnymi oraz podmioty przeprowadzające kontrolę wykonania umowy i wypełniania przez Zamawiającego jego obowiązków statutowych;
5a) dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wyboru Wykonawcy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez
przepisy powszechnie obowiązującego prawa. - dotyczy Wykonawcy, którego oferta nie zostanie wybrana.
5b) dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i podpisanej umowy w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wyboru Wykonawcy, realizacji umowy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. - dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana i zostanie podpisana umowa.
6) każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo do żądania od administratora dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawie do przenoszenia danych.
7) każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8) podanie danych osobowych wynika z przepisów ustawy PZP i jest konieczne do zawarcia i realizacji umowy.
12.1. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania wszystkich osób,
których dane osobowe zostaną przez niego udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym
postępowaniu, o celu przetwarzania tych danych oraz zobowiązany jest do
uzyskania zgody tych osób na przetwarzanie ich danych osobowych oraz powierzenie ich przetwarzania na potrzeby złożenia oferty w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu oraz jej realizacji Zamawiającemu.
12.2. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w swojej działalności
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).


Złóż ofertę


» Termin składania ofert

30.11.2020 | 10:00


» Lokalizacja

ul. Irysowa 19
Warszawa 02-660
Województwo: mazowieckie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Zabawki
  • Usługi wykończeniowe, budowy i remontu obiektów

» Dane nabywcy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
ul. Irysowa 19
Warszawa 02-660
Województwo: mazowieckie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się