Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli

» Opis zapytania

Określenie przedmiotu zamówienia
CPV: 30 19 50 00 – 2; 34.00.00.00-7
1. Przedmiotem zamówienia jest systematyczne i terminowe wykonanie i dostarczanie atestowanych
tablic rejestracyjnych pojazdów według parametrów zawartych w :
1) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury I Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie
rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz.
2355);
2) rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w
sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych
(tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 1751)
2. Tablice mają być dostarczane w opakowaniu, którego wartość wliczona jest w cenę towaru,
obejmującym folię ochronną dla każdego kompletu tablic i czytelnie opisane serią i numerami.
Wykonawca dokonywał będzie rozładunku przedmiotu umowy do pomieszczenia wskazanego przez
przedstawiciela Zamawiającego.
3. Zamawiający informuje, że orientacyjny limit tablic, których dotyczy niniejszy przedmiot zamówienia
wynosi:
1) Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe - 10 000 kpl.2) Tablice zwyczajne samochodowe mieszane – 200 kpl;
3) Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 50 kpl.;
4) Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe – 30kpl.;
5) Tablice samochodowe indywidualne mieszane – 5 kpl.;
6) Tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe – 150 kpl.;
7) Tablice tymczasowe samochodowe mieszane – 10 kpl.;
8) Tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 5 kpl.;
9) Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe – 10 kpl.;
10) Tablice zabytkowe samochodowe mieszane – 5 kpl.;
11) Tablice tymczasowe badawcze samochodowe jednorzędowe – 1 kpl.;
12) Tablice zwyczajne pojedyncze jednorzędowe samochodowe – 600 szt..;
13) Tablice tymczasowe pojedyncze jednorzędowe samochodowe – 25 szt.;
14) Tablice zwyczajne pojedyncze dwurzędowe samochodowe – 150 szt.;
15) Tablice tymczasowe pojedyncze dwurzędowe samochodowe – 10 szt.
16) Tablice zwyczajne motocyklowo-ciągnikowe - 1000szt.;
17) Tablice motocyklowe indywidualne – 5 szt.;
18) Tablice zabytkowe motocyklowo – ciągnikowe – 5 szt.;
19) Tablice tymczasowe motocyklowo – ciągnikowe – 25 szt.;
20) Tablice zwyczajne motorowerowe – 500 szt.;
21) Tablice tymczasowe motorowerowe – 25 szt.
22) Profesjonalna tablica samochodowa jednorzędowa – 2 szt.;
23) Profesjonalna tablica samochodowa dwurzędowa – 1 szt.;
24) Tablice zwyczajne samochodowe dla pojazdów elektrycznych – 2 kpl.;
25) Tablice zwyczajne motocyklowe dla pojazdów elektrycznych – 2 szt.;
26) Tablice zwyczajne motorowerowe dla pojazdów elektrycznych – 10 szt.;
27) Tablice zwyczajne samochodowa jednorzędowa zmniejszona dla pojazdów elektrycznych – 1 kpl.;
28) Tablice indywidualne dla pojazdów elektrycznych – 1 kpl.
4. Podane powyżej limity stanowią ilość szacunkową . Zamawiający zastrzega możliwość dostawy mniejszej ilości tablic, jeżeli wynikać to będzie z zapotrzebowania. Wykonawcy nie będzie przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenie.
5. Dostawy zamówionych tablic będą się odbywały sukcesywnie w trakcie realizacji umowy wg jednostkowych zleceń Zamawiającego, odpowiadających jego rzeczywistym potrzebom.
6. Zamawiający zlecając w kolejnych zleceniach jednostkowych wykonanie tablic określi ich ilość oraz wyróżniki literowo – cyfrowe .
7. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek dostawy wyprodukowanych tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowej Soli przy ul. Moniuszki 3.
8. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych tablic rejestracyjnych. Odbiór zużytych tablic przeznaczonych do kasacji będzie następować po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odbioru z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowej Soli, jednak nie później niż 5 dni od dnia zawiadomienia. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia utylizacji zużytych tablic w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. Za odbiór i utylizację zużytych tablic Wykonawca nie będzie pobierał wynagrodzenia.
9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
10. Podwykonawstwo
1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcy lub podwykonawcom wykonanie części zamówienia.
2) Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp, w przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia przez wykonawcę podwykonawcom, zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w Formularzu ofertowym ( zał. Nr 1 ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć
6
podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (nazw i adresów) oraz wartości
lub procentowej część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom.
3) W przypadku nie wskazania w Formularzu ofertowym ( załącznik Nr 1 ) części, która ma być
realizowana przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia wykona wykonawca
siłami własnymi.
4) W przypadku powierzenia wykonania prac osobom trzecim, za działania osób trzecich wykonawca
będzie odpowiadał jak za własne.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

05.11.2020 | 09:00


» Lokalizacja

ul. Moniuszki
Nowa Sól 67-100
Województwo: lubuskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Akcesoria biurowe

» Dane nabywcy

Powiat Nowosolski
ul. Moniuszki
Nowa Sól 67-100
Województwo: lubuskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się