Zakup, dostawa i wdrożenie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK) dla potrzeb Aqua Park Łódź Sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi, przy al. Unii Lubelskiej 4 wraz z pełną dokumentacją, zrealizowaniem szkoleń, dostawą sprzętu informatycznego, obsługą gwarancyjną, asystą autorską i opieką powdrożeniową

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i wdrożenie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK) dla potrzeb Aqua Park Łódź Sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi, przy al. Unii Lubelskiej 4 wraz z pełną dokumentacją, zrealizowaniem szkoleń, dostawą sprzętu informatycznego, obsługą gwarancyjną, asystą autorską i opieką powdrożeniową zgodnie z załącznikiem nr do ogłoszenia - Opis potrzeb i wymagań Zamawiającego

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

30.10.2020 | 11:00


» Lokalizacja

al. Unii Lubelskiej 4
Łódź 94-208
Województwo: łódzkie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi wdrożeniowe

» Dane nabywcy

Aqua Park Łódź Sp. z o.o.
al. Unii Lubelskiej 4
Łódź 94-208
Województwo: łódzkie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

Bądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
 

Zapytania ofertowe z kategorii Telekomunikacja i IT z ostatnich 10 dni.