Zakup, dostawa i wdrożenie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK) dla potrzeb Aqua Park Łódź Sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi, przy al. Unii Lubelskiej 4 wraz z pełną dokumentacją, zrealizowaniem szkoleń, dostawą sprzętu informatycznego, obsługą gwarancyjną, asystą autorską i opieką powdrożeniową
» Opis zapytania
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i wdrożenie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK) dla potrzeb Aqua Park Łódź Sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi, przy al. Unii Lubelskiej 4 wraz z pełną dokumentacją, zrealizowaniem szkoleń, dostawą sprzętu informatycznego, obsługą gwarancyjną, asystą autorską i opieką powdrożeniową zgodnie z załącznikiem nr do ogłoszenia - Opis potrzeb i wymagań Zamawiającego
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
30.10.2020 | 11:00
» Lokalizacja
al. Unii Lubelskiej 4
Łódź 94-208
Województwo: łódzkie
Polska
» Kategoria asortymentowa
- Usługi wdrożeniowe
» Dane nabywcy
Aqua Park Łódź Sp. z o.o.
al. Unii Lubelskiej 4
Łódź 94-208
Województwo: łódzkie
Polska
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Telekomunikacja i IT z ostatnich 10 dni.