Układanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej na drogach gminnych
» Notice description
1. Przedmiot zamówienia obejmuje układanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej na drogach gminnych w następujących miejscowościach: Bogdańczowice, Maciejów, Smardy Górne ul. Mostowa, Smardy Dolne ul. Polna, Bażany ul. Łąkowa, Krzywizna ul. Witosa, Borkowice ul. Leśna, Borkowice ul. Lipowa, Łowkowice ul. Dzierżona i Żabiniec. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.
2. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji – 1 rok. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 1 rok, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ.
3. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.
4. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy.
5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy.
6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg,
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
7. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b.
8. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7 i 8 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 7.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
09.10.2020 | 10:00
» Location
ul. Katowicka 1
Kluczbork 46-200
Województwo: opolskie
Polska
» Category assortment
- Road and railroad services
» Buyer data
Gmina Kluczbork
ul. Katowicka 1
Kluczbork 46-200
Województwo: opolskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.