Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Królowej Jadwigi oraz al. Jana Pawła II w Kędzierzynie-Koźlu
» Notice description
A. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót elektrycznych obejmujących budowę oświetlenia ulicznego przy ul. Królowej Jadwigi oraz al. Jana Pawła II w Kędzierzynie-Koźlu, a w szczególności:
1) budowę linii kablowej 0,4kV – typ YAKXS 4x35mm 2 o długości L = 373/412 mb;
2) montaż fundamentów prefabrykowanych pod latarnie – 13 kpl;
3) montaż słupów oświetleniowych – 13 szt;
4) montaż opraw oświetleniowych – 17 szt;
5) montaż rur osłonowych – 49+324 mb;
6) wykonanie uziemień – 3 kpl;
7) badania i pomiary wykonanej instalacji elektrycznej;
8) nadzory branżowe;
9) obsługę geodezyjną;
10) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu.
B. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej - 1 kpl. i w wersji elektronicznej na płytach CD -2 szt. (dokumenty w formacie PDF z możliwością wyszukiwania i zaznaczania tekstu);
2) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4kpl. (w tym 2kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej;
3) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;
4) Sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy, wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w odpowiednim terminie);
5) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane;
6) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
7) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację fotograficzną z okresu poprzedzającego rozpoczęcie robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy;
8) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót;
9) Uporządkowanie terenu przylegającego do placu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót;
10) Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych;
11) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;
12) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni na przyległych ulicach i chodnikach;
13) Wykonanie fotografii miejsca prowadzonych robót po ich zakończeniu i przekazanie ich Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty zakończenia robót;
14) Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej;
15) Przedłożenie Zamawiającemu najpóźniej z dniem przekazania placu budowy opłaconego dokumentu ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości 200.000,00 [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
05.10.2020 | 11:00
» Location
ul. Piramowicza 32
Kędzierzyn-Koźle 47-200
Województwo: opolskie
Polska
» Category assortment
- Technical building installation services
» Buyer data
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
ul. Piramowicza 32
Kędzierzyn-Koźle 47-200
Województwo: opolskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.