Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych pn.: ,,Utwardzenie i odwodnienie placu przy garażach ul. Dąbrówki w m. Góra” oraz ,,Budowa wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej przy ul. Dąbrówki oraz budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Chabrowej i Liliowej w m. Góra”
» Notice description
Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn.:
,,Utwardzenie i odwodnienie placu przy garażach ul. Dąbrówki w m. Góra” oraz
,,Budowa wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej przy ul. Dąbrówki oraz budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Chabrowej i Liliowej w m. Góra”
Postępowanie podzielono na 3 części wg branż:
Część 1 - nadzór inwestorski w branży drogowej dla zadania pn. ,,Utwardzenie i odwodnienie placu przy garażach ul. Dąbrówki w m. Góra”, obejmuje:
- wykonanie utwardzenia placu z kostki betonowej: częściowo nowej ( ok. 3168 m2), częściowo (ok. 1739 m2 ) z kostki betonowej pochodzącej z demontażu ( typu domino, Holland, trylinka, unidecor ), przekazanej przez Zamawiającego,
Część 2 - nadzór inwestorski w branży elektrycznej dla zadania pn. ,,Utwardzenie i odwodnienie placu przy garażach ul. Dąbrówki w m. Góra”, obejmuje:
- wykonanie oświetlenia placu 10 lamp.
Część 3 - nadzór inwestorski w branży sanitarnej w zakresie kanalizacji deszczowej dla zadania pn. ,,Utwardzenie i odwodnienie placu przy garażach ul. Dąbrówki w m. Góra” (zakres kanalizacji deszczowej ujęto w zadaniu inwestycyjnym pn. ,,Budowa wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej przy ul. Dąbrówki oraz budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Chabrowej i Liliowej w m. Góra”), obejmuje:
- budowa sieci kanalizacji deszczowej – rury kanalizacyjne- ok. 554,00 m.
- demontaż elementów istniejącej kanalizacji deszczowej.
CZĘŚĆ 1-3: Dokładny opis robót stanowi dokumentacja projektowa, w ramach której wprowadzono aktualizację projektu zagospodarowania terenu, wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, odpowiedzi na pytania do SIWZ zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
3.2. Wymagania wspólne dla wszystkich części, na które podzielono postępowanie:
a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór w branżach odpowiednio dla części: drogowej/ elektrycznej /sanitarnej, zgodnie z dokumentacjami projektowymi stanowiącymi integralną część SIWZ, odpowiednimi dla części, na które podzielono postępowanie. Inspektor nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego.
Zakres obowiązków inspektora nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2019 poz. 1186 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.:
1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych inspektora w trakcie trwania robót z jego zakresu.
2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy.
3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie.
4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym.
5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji;
.Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu.
6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót.
7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy.
8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo:
- Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych.
- Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
- Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne.
Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach.
9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru.
10. Roboty koordynuje dla każdego z zadań inspektor branży drogowej.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
16.07.2020 | 12:00
» Location
ul. Mickiewicza 1
Góra 56-200
Województwo: dolnośląskie
Polska
» Category assortment
- Construction supervision and other construction services
» Buyer data
Gmina Góra
ul. Mickiewicza 1
Góra 56-200
Województwo: dolnośląskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.