Wykonanie remontów pustostanów lokali mieszkalnych, administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy: Część I remont pustostanów lokali mieszkalnych w budynkach przy ul.Szancera 5 m. 7, ul. Szancera 5 m. 26, ul. Szancera 5 m. 41, ul. Szancera 7 m. 13, ul. Szancera 7 m. 33, ul. Szancera 11 m. 73, ul. Plac 1905 roku nr 3 m. 26, ul Bohaterów Warszawy 7 m. 19.
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
Planowane jest wyremontowanie 8 pustostanów o łącznej powierzchni użytkowej 280,29 m2 w następujących lokalizacjach: ul. Szancera 5 m. 7, ul. Szancera 5 m. 26, ul. Szancera 5 m. 41, ul. Szancera 7 m. 13, ul. Szancera 7 m. 33, ul. Szancera 11 m. 73, ul. Plac 1905 roku nr 3 m. 26, ul Bohaterów Warszawy 7 m. 19. Powierzchnia lokali wynosi od 28,46 m2 do 49,44 m2 Zgodnie z treścią istotnych postanowień umowy, stanowiących załącznik do S.I.W.Z. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany: zakresu robót przewidzianych do realizacji w poszczególnych lokalach oraz wykazu adresowego lokali przewidzianych do remontu. Ponadto zamawiający nie jest zobligowany do realizacji remontów wszystkich lokali wskazanych w załączniku nr 1 do umowy oraz do wykorzystania całej kwoty wynagrodzenia, przy czym zostaną zlecone remonty lokali o wartości minimum 80% wartości brutto oferty.
Przedmiot zamówienia określają kody CPV i nazwa:
- 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne;
- 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne;
- 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę pod warunkiem spełnienia wymogów w postępowaniu.
3. Zakres prac określają przedmiary robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik do S.I.W.Z
4. Zakres planowanych robót obejmuje między innymi:
Roboty budowlane:
Odbicie tynków, wykucie z muru ościeżnic, odgrzybianie ścian, rozebranie: podłóg, legarów, zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, wykonanie: tynków wewnętrznych, posadzek cementowych, posadzek z paneli podłogowych, z tworzyw sztucznych, mycie i czyszczenie glazury, terakoty, wstawienie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, okien PCV, obsadzenie podokienników, dopasowanie i regulacja drzwi, okien, montaż nawiewników, malowanie powierzchni wraz z jej przygotowaniem, położenie podłóg z terakoty, uzupełnienie glazury, obsadzenie kratek wentylacyjnych, rozebranie ścianek, sufitów podwieszanych, szaf wnękowych, pawlaczy, sporządzenie opinii kominiarskiej oraz inwentaryzacji budowlanej.
Roboty sanitarne:
Montaż i wymiana urządzeń: wanny, brodziki, umywalki, zlewozmywaki, miski ustępowe, kuchnie gazowe, termy gazowe, wodomierze, układanie rurociągów z rur polipropylenowych, miedzianych, z PVC kanalizacyjnych, montaż zaworów termostatycznych, odpowietrzników, grzejników stalowych, wymiana instalacji lokalowej, płukanie instalacji wodociągowej, pomiary szczelności instalacji gazowej potwierdzone stosownym protokołem.
Roboty elektryczne:
Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, układanie przewodów wtynkowych, kabelkowych, zaprawianie bruzd, montaż wyłączników nadprądowych, puszek instalacyjnych, gniazd instalacyjnych wtyczkowych, dostawa i montaż term elektrycznych, kuchenek elektrycznych, grzejników elektrycznych, dzwonków, pomiary rezystancji izolacji, badania i pomiary instalacji uziemiającej, wymiana tablic licznikowych, wystawianie zaświadczenia dla Dostawcy energii.
5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby/osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty pomocnicze ogólnobudowlane i porządkowe, w tym między innymi: roboty pomocnicze przy demontażu, prace porządkowe i zabezpieczające.
2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących wskazane w ust.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby/osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
4)
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisu osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
5) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności.
6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
6. Sposób realizacji zamówienia.
Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, ustawą-Prawo budowlane i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, wg powszechnie obowiązujących profesjonalnych standardów w tego rodzaju robotach oraz przy zachowaniu najwyższej staranności i bezpieczeństwa. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne atesty i świadectwa dopuszczające do użytku.
Roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców budynków.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania minimum 2 remontów lokali równocześnie, wskazanych przez zamawiającego odrębnymi zleceniami.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
20.05.2020 | 10:00
» Location
Plac Czerwca 1976 roku nr 1 -
Warszawa 02-495
Województwo: mazowieckie
Polska
» Category assortment
- Finishing and renovation works
» Buyer data
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
Plac Czerwca 1976 roku nr 1 -
Warszawa 02-495
Województwo: mazowieckie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.