Rozbudowa z przebudową i zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoły podstawowej na żłobek w Gołuchowie
» Notice description
1) Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa z przebudową i zmianą sposobu użytkowania części budynku szkoły podstawowej na żłobek w Gołuchowie”
Lokalizacja zamówienia: gmina Gołuchów, miejscowość Gołuchów, działka 431/108.
Zadanie realizowane w ramach środków pochodzących z dotacji celowej w ramach Maluch+ 2020
oraz w ramach współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 6.4.1. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi - projekt pn. „Maluch na start – pierwszy publiczny żłobek w Gminie Gołuchów”
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez firmę:
Pracownia Projektowa Kowalski, mgr inż. Krzysztof Kowalski, ul. Konwaliowa 2, 63 – 200 Jarocin oraz pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Pleszewskiego, decyzja nr 654/2019 z dnia 27.01.2020 r.
Zakres rzeczowy obejmuje:
- wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
- wykonanie tarasu wraz ze schodami zewnętrznymi,
- wykonanie ścianek działowych w celu wydzielenia pomieszczeń tj. pomieszczenia wydawczego, leżakowni, sali zabaw, Łazienki, pomieszczenia socjalnego oraz komunikacji,
- wykucia w istniejących ścianach otworów drzwiowych.
Zakres robót branży ogólnobudowlanej:
- roboty murowe
- stolarka okienna i drzwiowa
- podłogi
- tynki i okładziny ścienne
- okładziny sufitowe
- taras
- podjazd dla osób niepełnosprawnych
- elewacje
Zakres robót branży elektrycznej i teletechnicznej:
- instalacja elektryczna
- instalacja domofonowa
- instalacja strukturalna
- instalacja telewizyjna
Zakres robót branży sanitarnej:
- instalacja wodociągowa wewnętrzna
- instalacja sanitarna wewnętrzna i wentylacja
- instalacja C.O.
Zagospodarowanie terenu:
- ogrodzenie
- chodniki
- tereny zielone
- plac zabaw
2) Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonanie zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
3) Uwaga!
Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji projektowej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”
4) Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi zgodnie z art. 568 §1 kc.
5) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres robót określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców.
Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk „Informacja o podwykonawcach” stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.
Zlecenie przez Wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót.
UWAGA !
Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał na rzecz tego podwykonawcy przelewu (cesji) swojej wierzytelności w zakresie zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za roboty wykonane przez podwykonawcę. Przedstawienie w/w umowy przelewu wierzytelności będzie warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do rozliczenia robót.
6) Nazwa i kod CPV – Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 45000000-7 Roboty budowlane
CPV 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
CPV 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego
CPV 45262500-6 Roboty murarskie i murowe
CPV 45410000-4 Tynkowanie
CPV 45431000-7 Kładzenie płytek
CPV 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg
CPV 45442100-8 Roboty malarskie
CPV 45321000-3 Izolacja cieplna
CPV 45320000-6 Roboty izolacyjne
CPV 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
CPV 45321000-3 Izolacja cieplna
CPV 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
CPV 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
CPV 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
CPV 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
7) Wymóg zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:
Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy:
a) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące roboty budowlane określone w formularzu cenowym (załącznik nr 7 do SIWZ) były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę;
b) Wykonawca, w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy osób już zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę) lub w ciągu 5 dni od dnia zatrudnienia nowej osoby na podstawie umowy o pracę lub w ciągu 5 dni od zawarcia umowy z podwykonawcą, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w lit. a) oraz kopii umów o pracę z ukrytymi danymi adresowymi i płacowymi pracowników (wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności);
c) Zamawiający ma prawo w okresie realizacji zamówienia, zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 5 dni kalendarzowych od daty otrzymania zawiadomienia;
d) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji i dokumentów, o których mowa w lit. b) i c) Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł;
e) w przypadku wykonywania czynności określonych w lit. a) przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień pracy każdej osoby niezatrudnionej na podstawie umowy o pracę.
8) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
24.03.2020 | 12:00
» Location
ul. Lipowa 1
Gołuchów 63-322
Polska
» Category assortment
- Construction supervision and other construction services
- Other construction and renovation works
- Landscaping services
- Technical building installation services
- Dismantling services
- Road and railroad services
- Dredging and regulation of water bodies and watercourses
- Design services
- Finishing and renovation works
» Buyer data
Gmina Gołuchów
ul. Lipowa 1
Gołuchów 63-322
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.