Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola nr 269 przy ul. Smoczej 22 A w Warszawie sprawa znak 7/ZP/2020
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola nr 269 przy ul. Smoczej 22 w Warszawie.
2. Zakres robót obejmuje:
1) Demontaż starej instalacji elektrycznej.
2) Ułożenie nowego okablowania instalacji elektrycznej.
3) Wymiana rozdzielni głównej i rozdzielnic piętrowych wraz z osprzętem.
4) Wykonanie opisów tablic.
5) Zamontowanie opraw oświetleniowych.
6) Montaż osprzętu elektrycznego
7) Połączenia wyrównawcze
8) Wymiana instalacji teleinformatycznej.
9) Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej.
10) Wykonanie gładzi wraz z malowaniem ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach po
wymianie instalacji elektrycznej.
11) Roboty budowlane poinstalacyjne oraz porządkowe.
12) Wyniesienie oraz ponowne wniesienie sprzętu przedszkolnego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji określają:
1) Dokumentacja projektowa wymiany instalacji elektrycznych w budynku Przedszkola nr 269 w Warszawie przy ul. Smoczej 22, wykonana przez Studio Budowlane „Unity” s.c. ul. Kędzierskiego 2/66, 01-493 Warszawa, stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty:
a) projekt wykonawczy,
a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) przedmiar robót do celów informacyjnych.
2) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w dokumentacją projektową, wzorem umowy oraz terenem wykonania przyszłych robót budowlanych.
4. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności dotyczące robót ogólnobudowlanych i elektrycznych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.).
Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
5. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową i deliktową.
6. Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 392.693,32 zł.
7. Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonywany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji do 60 miesięcy.
Okres gwarancji stanowi drugie kryterium oceny ofert – patrz Część XIII SIWZ. Okres rękojmi za wady fizyczne i prawne zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego wynosi 5 lat od podpisania protokołu odbioru końcowego.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
16.03.2020 | 09:00
» Location
Al. Solidarności 90
Warszawa 01-003
Województwo: mazowieckie
Polska
» Category assortment
- Technical building installation services
» Buyer data
Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Al. Solidarności 90
Warszawa 01-003
Województwo: mazowieckie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.