Utworzenie żłobka SKRZACIK w Rudnikach
» Notice description
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego układu funkcjonalnego wewnątrz budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudnikach na żłobek.
Przedmiot zamówienia oprócz robót ogólnobudowlanych obejmuje również wykonanie schodów zewnętrznych prowadzących do sali pobytu dzieci, budowę chodników oraz wykonanie placu zabaw w północno-zachodniej części działki wraz z ogrodzeniem wydzielonej części działki zgodnie z projektem zagospodarowania terenu.
Projekt współfinansowany jest z Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „ MALUCH+” 2019.
1.1. Zamówienie należy wykonać z uwzględnieniem zapisów:
Projektu budowlanego wielobranżowego – Zmiana sposobu użytkowania wydzielonej części Publicznej Szkoły Podstawowej na żłobek wraz z jej przebudową. Budowa placu zabaw i chodników.
Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
Przedmiarów robót (dokument pomocniczy).
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
DOTYCZĄCY ROBÓT BUDOWLANYCH.
2.1 Zakres prac branży architektonicznej:
• zmiana układu funkcjonalnego i przeznaczenia pomieszczeń,
• wyburzenie zbędnych ścian działowych,
• wymiana okładziny schodów zewnętrznych,
• zamknięcie otworów drzwiowych,
• wykonanie dodatkowych ścian działowych z płyt g-k,
• wykonanie schodów zewnętrznych,
• wykonanie drzwi tarasowych w miejscu okna w sali pobytu dzieci,
• poszerzenie otworów drzwiowych na ciągach komunikacyjnych,
• wykonanie dodatkowych otworów drzwiowych w istniejących ścianach wraz z nadprożami,
• częściowe odbicie tynków wewnętrznych i wykonanie nowych tynków gipsowych,
• malowanie ścian i sufitów,
• skucie okładzin ściennych z płytek ceramicznych,
• wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych w węzłach sanitarnych,
• wykonanie dodatkowego zespołu sanitarnego dla dzieci i opiekunów,
• wymiana posadzek,
• wymiana stolarki drzwiowej,
• montaż nawietrzaków w oknach,
• wykonanie nowych instalacji wewnętrznych – wod-kan i elektrycznej,
• schowanie rur instalacji c.o.
DOTYCZĄCYPLACU ZABAW I ZAGOSPODAROWANIA TERENU
2.2 Zakres prac w zakresie budowy placu zabaw i zagospodarowanie terenu:
• wykonanie utwardzenia kostką brukową pod chodniki, opaski zgodnie z projektem zagospodarowania terenu,
• wykonanie chodnika z kostki prowadzącego z części parkingowej do projektowanych schodów w części placu zabaw,
• wykonanie opaski z kostki brukowej wokół budynku części żłobkowej,
• wykonanie placu zabaw o pow. 97 m2 oraz ogrodzenia zgodnie z projektem zagospodarowania terenu,
• wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw oraz powierzchni biologicznie czynnych,
• wyposażenie placu zabaw w urządzenia dla dzieci przystosowane do korzystania od 6 m-ca życia.
• wykonanie schodów zewnętrznych prowadzących do sali pobytu.
DOTYCZĄCY INSTALACJI SANITARNYCH
2.3 Zakres robót obejmuje:
• przebudowę instalacji wody zimnej, ciepłej oraz cyrkulacji c.w.u.
• przebudowę instalacji kanalizacji sanitarnej oraz skroplin,
• przebudowę instalacji c.o.,
• przebudowę instalacji wentylacyjnej,
• budowę instalacji chłodzenia.
DOTYCZĄCY ROBÓT ELEKTRYCZNYCH
2.4 Zakres robót obejmuje:
• wykonanie urządzeń i instalacji takich jak: tablica Tz-0,4 kV,
• instalację oświetlenia podstawowego, awaryjno-ewakuacyjnego,
• instalacja gniazd wtykowych 230V,
• zasilanie urządzeń klimatyzacji i wentylacji,
• instalacje niskoprądowe,
• instalacja połączeń wyrównawczych.
Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia.
3. Opis wymagań Zamawiającego
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Wykonany przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp oraz posiadać będzie niezbędne certyfikaty, normy lub aprobaty oraz będzie zgodny z normami obowiązującymi dla obiektów publicznych.
Szczegółowy zakres robót w tym m. in. opis ogólny przedmiotu zamówienia, charakterystyczne parametry inwestycji, opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, warunki wykonania i odbioru prac projektowych, warunki wykonania i odbioru robót budowlanych oraz rysunki określone zostały w dokumentacji projektowej.
Zamawiający posiada następujące dokumenty:
1. Pozwolenie na budowę obejmujące zmianę sposobu użytkowania wydzielonej części Publicznej Szkoły Podstawowej na żłobek wraz z jej przebudową. Budowa placu zabaw i chodników.
2. Projekt budowlany architektury i konstrukcji.
3. Przedmiary (dokument pomocniczy).
4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
4.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 .), Zamawiający dopuszcza oferowanie za zgodą autora dokumentacji materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
5.W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych
w dokumentach przetargowych, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ww. ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. Przedstawione dokumenty będą podlegały ocenie autora dokumentacji, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”.
Na etapie realizacji umowy ( w czasie trwania budowy) zamawiający nie będzie dopuszczał zastosowania materiałów i rozwiązań równoważnych w stosunku do zaproponowanych w ofercie.
6.Wykonawca zamówienia we własnym zakresie w uzgodnieniu z Zamawiającym i właścicielem danego terenu zorganizuje plac i zaplecze budowy.
7.Wycena powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną w tym dokumentację powykonawczą.
8.Wykonany przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp.
9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, Podwykonawcy i dalszego Podwykonawcy, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zadania tj.: osób wykonujących prace fizyczne, w tym operatorów sprzętu, kierowców i montażystów zwane dalej „pracownikami”, w okresie realizacji niniejszej umowy zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm. )– szczegółowo opisany w pkt 23 SIWZ. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techn iczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na sprawowaniu nadzoru nad wykonywanymi robotami.
10.Zamawiający wymaga udzielenia min. 5 –letniej gwarancji na wykonane roboty. ( okres gwarancji podlega ocenie).
Uwagi:
1. Zamawiający informuje, że przed sporządzeniem oferty wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie inwestycji.
2. Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku nie otrzymania dofinasowania inwestycji w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+” 2019.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
13.03.2020 | 09:00
» Location
Wojska Polskiego 12A
Rudniki 46-325
Województwo: opolskie
Polska
» Category assortment
- Finishing and renovation works
» Buyer data
Gmina Rudniki
Wojska Polskiego 12A
Rudniki 46-325
Województwo: opolskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.