Usługa wytworzenia i wdrożenia nowych funkcjonalności bezobsługowego systemu wyszukiwania instrumentów wsparcia dla firm oraz ich zintegrowanie z istniejącą platformą.
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
FENG.02.22-IP.02-0006/23 - WaMa Innovation Hub
=> Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i wdrożenie nowych funkcjonalności bezobsługowego systemu wyszukiwania instrumentów wsparcia dla firm oraz ich zintegrowanie z istniejącą platformą.
=> Zamawiający dysponuje działającym, autorskim systemem wyszukiwania instrumentów wsparcia dla firm, który umożliwia generowanie list dostępnych (ogłoszonych i planowanych) naborów wniosków w ramach instrumentów wsparcia publicznego, zgodnie z zadanymi parametrami. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wytworzenie nowych funkcjonalności i zintegrowanie ich z istniejącą platformą.
Nowe funkcjonalności systemu obejmują:
• Rozszerzenie zakresu wyszukiwania o dodatkowe źródła danych, w tym strony instytucji unijnych (np. Komisji Europejskiej), krajowych oraz regionalnych instytucji pośredniczących w udzielaniu wsparcia, a także o dodatkowe możliwości filtrowania dostępnych instrumentów wsparcia,
• Wdrożenie modelu scoringowego, umożliwiającego ocenę dopasowania instrumentów wsparcia do profilu zdefiniowanego przez użytkownika,
• Udoskonalenie mechanizmów ekstrakcji danych z dokumentów (PDF, HTML, DOCX) oraz stron internetowych z wykorzystaniem modeli językowych (LLM),
• Stworzenie systemu zarządzania zapytaniami i profilami użytkowników, umożliwiającego personalizację wyników oraz śledzenie historii interakcji.
W ramach realizacji zamówienia niezbędne jest zapewnienie pełnej kompatybilności nowych funkcjonalności z istniejącą architekturą systemu Zamawiającego, które zostały opisane w załączniku nr 3 (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia).
W celu otrzymania w/w załącznika należy przesłać oryginał umowy NDA (stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania) podpisanej podpisem elektronicznym (kwalifikowanym) lub skan oryginału umowy w przypadku podpisu tradycyjnego na adres: dominika.radzanowska@crido.pl.
Do umowy należy załączyć pełnomocnictwo oraz/lub aktualny odpis z właściwego rejestru, potwierdzający upoważnienie do reprezentacji.
Dodatkowo, w przypadku umowy podpisanej podpisem tradycyjnym (odręcznym) należy odesłać jej oryginał do siedziby Zamawiającego z dopiskiem – „Dokumentacja przetargowa”.
Dokumenty składające się na załącznik nr 3 do ZO, o których mowa powyżej, zostaną przekazane Wykonawcy w formie załącznika lub linku z dostępem do dokumentacji w ciągu 48 godzin od otrzymania podpisanej umowy o zachowaniu poufności, stanowiącej załącznik nr 2 do ZO (w przypadku umowy podpisanej podpisem tradycyjnym – od momentu otrzymania skanu dokumentu).
Zamawiający udostępni pełną architekturę dotychczasowego systemu wybranemu wykonawcy, po zakończeniu postępowania ofertowego i podpisaniu umowy o zachowaniu poufności, celem zapewnienia zgodności i integracji nowych rozwiązań z istniejącym środowiskiem technologicznym.
Szczegółowe informacje w załączniku Zapytanie Ofertowe nr 2025-97957-256167.
Okres gwarancji: nie dotyczy
Miejsce realizacji
Cała polska
FENG.02.22-IP.02-0006/23 - WaMa Innovation Hub
=> Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i wdrożenie nowych funkcjonalności bezobsługowego systemu wyszukiwania instrumentów wsparcia dla firm oraz ich zintegrowanie z istniejącą platformą.
=> Zamawiający dysponuje działającym, autorskim systemem wyszukiwania instrumentów wsparcia dla firm, który umożliwia generowanie list dostępnych (ogłoszonych i planowanych) naborów wniosków w ramach instrumentów wsparcia publicznego, zgodnie z zadanymi parametrami. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wytworzenie nowych funkcjonalności i zintegrowanie ich z istniejącą platformą.
Nowe funkcjonalności systemu obejmują:
• Rozszerzenie zakresu wyszukiwania o dodatkowe źródła danych, w tym strony instytucji unijnych (np. Komisji Europejskiej), krajowych oraz regionalnych instytucji pośredniczących w udzielaniu wsparcia, a także o dodatkowe możliwości filtrowania dostępnych instrumentów wsparcia,
• Wdrożenie modelu scoringowego, umożliwiającego ocenę dopasowania instrumentów wsparcia do profilu zdefiniowanego przez użytkownika,
• Udoskonalenie mechanizmów ekstrakcji danych z dokumentów (PDF, HTML, DOCX) oraz stron internetowych z wykorzystaniem modeli językowych (LLM),
• Stworzenie systemu zarządzania zapytaniami i profilami użytkowników, umożliwiającego personalizację wyników oraz śledzenie historii interakcji.
W ramach realizacji zamówienia niezbędne jest zapewnienie pełnej kompatybilności nowych funkcjonalności z istniejącą architekturą systemu Zamawiającego, które zostały opisane w załączniku nr 3 (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia).
W celu otrzymania w/w załącznika należy przesłać oryginał umowy NDA (stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania) podpisanej podpisem elektronicznym (kwalifikowanym) lub skan oryginału umowy w przypadku podpisu tradycyjnego na adres: dominika.radzanowska@crido.pl.
Do umowy należy załączyć pełnomocnictwo oraz/lub aktualny odpis z właściwego rejestru, potwierdzający upoważnienie do reprezentacji.
Dodatkowo, w przypadku umowy podpisanej podpisem tradycyjnym (odręcznym) należy odesłać jej oryginał do siedziby Zamawiającego z dopiskiem – „Dokumentacja przetargowa”.
Dokumenty składające się na załącznik nr 3 do ZO, o których mowa powyżej, zostaną przekazane Wykonawcy w formie załącznika lub linku z dostępem do dokumentacji w ciągu 48 godzin od otrzymania podpisanej umowy o zachowaniu poufności, stanowiącej załącznik nr 2 do ZO (w przypadku umowy podpisanej podpisem tradycyjnym – od momentu otrzymania skanu dokumentu).
Zamawiający udostępni pełną architekturę dotychczasowego systemu wybranemu wykonawcy, po zakończeniu postępowania ofertowego i podpisaniu umowy o zachowaniu poufności, celem zapewnienia zgodności i integracji nowych rozwiązań z istniejącym środowiskiem technologicznym.
Szczegółowe informacje w załączniku Zapytanie Ofertowe nr 2025-97957-256167.
Okres gwarancji: nie dotyczy
Miejsce realizacji
Cała polska
Time limit for receipt of tenders
Mon Dec 15 22:59:59 GMT 2025
Location
Kraj: Polska
Category assortment
Network infrastructure devices
Telecommunications infrastructure
Licences and software
Portable memory storage devices
Telecommunications equipment and accessories
Hardware, parts and accessories
Internet and telephone services
Software development
Implementation services
Maintenance and support
Telecommunications infrastructure
Licences and software
Portable memory storage devices
Telecommunications equipment and accessories
Hardware, parts and accessories
Internet and telephone services
Software development
Implementation services
Maintenance and support
Buyer details
Crido Business & Innovation Consulting Sp. z o.o.
Towarowa 28
00-839 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Kraj: Polska
NIP: 5272481507
Towarowa 28
00-839 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Kraj: Polska
NIP: 5272481507