Zapytanie ofertowe 46/12/2025 1. Komputer (stacja robocza) - 5 szt. 2. Monitor – 5 szt. 3. UPS –5 szt. 4. Przedłużacz – 5 szt. 5. Szafka/stolik – 5 szt.

Notice description

Powstaje w kontekście projektu:
FENG.02.32-IP.03-0065/23 - Technologia produkcji układów ORC wykorzystujących ciepło odpadowe z procesów technologicznych

Opis przedmiotu zamówienia

1. Komputer (stacja robocza) - 5 szt.
2. Monitor – 5 szt.
3. UPS –5 szt.
4. Przedłużacz – 5 szt.
5. Szafka/stolik – 5 szt.

Obligatoryjne parametry techniczne/funkcjonalne, które muszą być bezwzględnie spełnione - specyfikacja techniczna, stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

1. Nie dopuszcza się składania ofert cząstkowych i wariantowych. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty obejmujące pełny zakres przedmiotu zamówienia.
2. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
3. Cena netto podana w ofercie, musi obejmować wszystkie koszty
i składniki, związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
4. Cenę za przedmiot zamówienia należy podać w PLN.
5. Oferent zobowiązany jest do podania ceny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia.
6. W ofercie należy odnieść się do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku, gdy Oferent pominie jedno lub więcej kryteriów oferta zostanie uznana za nieważną.
7. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydadzą się rażąco niskie, bądź budzą wątpliwości co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, Zamawiający może żądać do Oferenta złożenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie. Rażąco niska cena, to cena która odbiega o ponad 30% od wartości obliczonej jako średnia arytmetyczna cen wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu. Wyjaśnienia przedstawione przez Oferenta powinny zawierać dowody dotyczące wyliczenia ceny. Po otrzymaniu wyjaśnień, w konsultacji z Oferentem, Zamawiający dokonuje ich oceny. Oferta będzie podlegać odrzuceniu w przypadku, gdy przedstawione dowody nie uzasadaniają ceny w niej podanej.
8. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyskają taką samą punktację, kryterium rozstrzygającym będzie najniższa cena.
9. W przypadku, gdy oferty zawierają taką samą cenę, zamawiający jest zobowiązany wezwać oferentów, którzy złożyli oferty na tę samą cenę do złożenia dodatkowych ofert, w których zaoferują nową cenę.
10. W przypadku, gdy oferty dodatkowe złożone na wezwanie zamawiającego zawierają taką samą cenę, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
12. W przypadku unieważnienia postępowania, Oferentowi nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy na realizację ww. zadania inwestycyjnego bez podania przyczyny.
14. Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie.
15. Zamawiający ma prawo wglądu do dokumentów potwierdzających prawdziwość danych zawartych w ofercie, a Oferent ma obowiązek takie dokumenty przedstawić do wglądu na wezwanie Zamawiającego.
16. Wybrany Oferent zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminie
i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
17. W przypadku, gdy Oferent odstąpi od podpisania umowy
z zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Oferentem, który w postępowaniu o udzielenia zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
18. Jeśli cena oferty przekracza środki przewidziane na zamówienie, Zamawiający może odstąpić od popisania umowy z wybranym Oferentem.
19. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia nastąpi w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, o których mowa w art. 78 Kodeksu cywilnego.
20. Umowa z wykonawcą będzie uwzględniała zapisy o karach umownych i ich egzekwowaniu za nienależyte wykonanie zamówienia.

Miejsce i sposób składania ofert
Miejsce i sposób składania ofert 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym, a Oferentem oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą Bazy Konkurencyjności (dalej zwaną BK2021), z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.
2. Wyjątkowo, możliwe jest odstąpienia od kumunikacji określonej w pkt. 1, jeżeli:
a) charakter zamówienia wymaga użycia narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są obsługiwane za pomocą BK2021, lub
b) aplikacja do obsługi formatów plików, które nadają się do przygotowania ofert korzystają z formatów plików, których nie można obsługiwać za pomocą żadnych innych aplikacji otwartoźródłowych lub ogólnie dostępnych, lub są one objęte licencją i nie mogą zostać udostępnione do pobierania lub zdalnego wykorzystania przez Zamawiającego, lub
c) Zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać za pośrednictwem BK2021, lub
d) jeśli to niezbędne z uwagi na potrzebę ochrony informacji szczególnie wrażliwych, której nie można zagwarantować w sposób dostateczy przy użyciu BK2021.

W powyższych przypadkach zaleca się składanie dokumentów drogą elektorniczną na adres Zamawiającego wskazany w sekcji zapytania ofertowego „Osoby do kontaktu”.
3. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Oferent zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Zaleca się, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Oferenta złożone drogą elektorniczną na adres Zamawiającego wskazany w sekcji zapytania ofertowego „Osoby do kontaktu”. Przy czym cena nie może stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa.
4. Oferty złożone poza BK2021 będą uznane za niezgodne z zapytaniem ofertowym i podlegać będą odrzuceniu.
5. Komunikacja poprzez BK2021 odbywa się w okresie od publikacji zapytania ofertowego do upływu terminu składania ofert.
6. Zamawiający może wezwać, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów,
o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym. Uzupełnienie lub doprecyzownie ofert po terminie składania ofert możliwe jest na wniosek Zamawiającego za pomocą danych kontaktowych dostępnych w sekcji „Osoby do kontaktu”.
7. Jeżeli liczba lub rozmiar załączników przekroczą techniczne możliwości BK2021 załączniki należy przesłać pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego wskazany w sekcji zapytania ofertowego „Osoba do kontaktu”.
8. Oferty niekompletne tzn. nie zawierające wszystkich wymaganych załączników będą odrzucane za niespełnienie kryteriów dostępu.
9. Oferta musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami określonymi
w niniejszym zapytaniu ofertowym.
10. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę, z wyjątkiem oryginału dokumentu, który nie jest wystawiony przez Oferenta,
a stanowi część składową oferty, powinny być opatrzone podpisem wraz z pieczątką osoby lub osób uprawnionych do występowania
w obrocie prawnym w imieniu Oferenta, bądź przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta (w tym przypadku upoważnienie do podpisywania dokumentów musi być dołączone do oferty).
11. Dopuszcza się podpisanie składanych dokumentów podpisem elektronicznym/kwalifikowalnym.
12. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wykazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem.
13. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, że wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
14. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc. powinny być zaparafowane przez Oferenta.
15. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem
i złożeniem oferty.
16. Każdy Oferent może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. Za równoznaczne ze złożeniem więcej niż jednej oferty przez tego samego Oferenta zostanie uznana sytuacja, w której ten sam podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie (tj. konsorcjum).

Okres gwarancji: min. 24 miesiące
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: Zabrze, Gmina: Zabrze, Miejscowość: Zabrze

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-12-12 22:59:59.0

Location

Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: Zabrze, Gmina: Zabrze, Miejscowość: Zabrze

Category assortment

Hardware, parts and accessories

Buyer details

Marani Sp. z o.o.
Szybowa 14C
41-808 Zabrze
Województwo: śląskie
Kraj: Polska
NIP: 6310020661

Contact details