„Zakup Platformy Sprzedażowej B2B/B2C”
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
FEMP.01.11-IP.01-0823/24 - Wdrożenie Planu transformacji cyfrowej Morapel Sp. z o.o.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Platformy Sprzedaży dedykowanej dla Klientów B2B (obecni i nowi producenci obuwia, galanterii skórzanej) oraz B2C ( obecni i nowi rękodzielnicy, szewcy itp.) dla obsługi procesów e-commerce wraz z wdrożeniem oraz dostawą niezbędnych licencji. Przy czym pod pojęciem Platformy Sprzedaży Zamawiający rozumie system informatyczny służący do generowania, gromadzenia, ewidencjonowania, przetwarzania, analizy i wymiany danych oraz dokumentów wraz z ich archiwizowaniem.
2. Dostawa obejmuje:
1) Dostawę Systemu zgodnego ze specyfikacją funkcjonalną zawartą w pkt II Opisu Przedmiotu Zamówienia
2) Wdrożenie Systemu, przez które rozumie się:
a) analizę wdrożeniową,
b) wdrożenie platformy sprzedaży obejmujące m.in. instalację na serwerze Zamawiającego,
c) konfigurację systemu i parametryzację,
d) migrację danych
e) dostosowanie systemu
f) uruchomienie testowe i produkcyjne Systemu na serwerach i stacjach roboczych udostępnionych przez Zamawiającego
zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia
3) Udzielenie Licencji w zakresie wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia,
4) Zapewnienie wsparcia technicznego przez okres gwarancji obejmującą nieodpłatne aktualizacje oprogramowania, aktualizacje niezbędne do utrzymania prawidłowego działania systemu i jego pełnej funkcjonalności zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, zdalną diagnostykę systemu, wsparcie poprzez aplikację helpdesk, e – mail, telefon lub chat (24h/dobę)
5) Zapewnienie autoryzowanego serwisu w okresie gwarancji wskazanym w Ofercie, obejmującą wszelkie prace serwisowe oraz naprawę systemu w przypadku wystąpienia awarii.
6) Szkolenie personelu Zamawiającego, stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego – min 5 osób;
7) Przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do prawidłowej eksploatacji Oprogramowania, w szczególności: Podręczniki użytkowania, dokumentacja techniczna REST API w języku polskim
Okres gwarancji: Gwarancja producenta zgodnie ze złożoną ofertą. Minimalny okres 36 miesięcy - maksymalny 60 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: limanowski, Gmina: Łukowica, Miejscowość: Świdnik
FEMP.01.11-IP.01-0823/24 - Wdrożenie Planu transformacji cyfrowej Morapel Sp. z o.o.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Platformy Sprzedaży dedykowanej dla Klientów B2B (obecni i nowi producenci obuwia, galanterii skórzanej) oraz B2C ( obecni i nowi rękodzielnicy, szewcy itp.) dla obsługi procesów e-commerce wraz z wdrożeniem oraz dostawą niezbędnych licencji. Przy czym pod pojęciem Platformy Sprzedaży Zamawiający rozumie system informatyczny służący do generowania, gromadzenia, ewidencjonowania, przetwarzania, analizy i wymiany danych oraz dokumentów wraz z ich archiwizowaniem.
2. Dostawa obejmuje:
1) Dostawę Systemu zgodnego ze specyfikacją funkcjonalną zawartą w pkt II Opisu Przedmiotu Zamówienia
2) Wdrożenie Systemu, przez które rozumie się:
a) analizę wdrożeniową,
b) wdrożenie platformy sprzedaży obejmujące m.in. instalację na serwerze Zamawiającego,
c) konfigurację systemu i parametryzację,
d) migrację danych
e) dostosowanie systemu
f) uruchomienie testowe i produkcyjne Systemu na serwerach i stacjach roboczych udostępnionych przez Zamawiającego
zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia
3) Udzielenie Licencji w zakresie wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia,
4) Zapewnienie wsparcia technicznego przez okres gwarancji obejmującą nieodpłatne aktualizacje oprogramowania, aktualizacje niezbędne do utrzymania prawidłowego działania systemu i jego pełnej funkcjonalności zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, zdalną diagnostykę systemu, wsparcie poprzez aplikację helpdesk, e – mail, telefon lub chat (24h/dobę)
5) Zapewnienie autoryzowanego serwisu w okresie gwarancji wskazanym w Ofercie, obejmującą wszelkie prace serwisowe oraz naprawę systemu w przypadku wystąpienia awarii.
6) Szkolenie personelu Zamawiającego, stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego – min 5 osób;
7) Przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do prawidłowej eksploatacji Oprogramowania, w szczególności: Podręczniki użytkowania, dokumentacja techniczna REST API w języku polskim
Okres gwarancji: Gwarancja producenta zgodnie ze złożoną ofertą. Minimalny okres 36 miesięcy - maksymalny 60 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: limanowski, Gmina: Łukowica, Miejscowość: Świdnik
Time limit for receipt of tenders
2025-11-13 09:00:00.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: limanowski, Gmina: Łukowica, Miejscowość: Świdnik
Category assortment
Metals
Licences and software
Software development
Licences and software
Software development
Buyer details
Morapel Sp. z o.o.
Węgierska 119
38-300 Nowy Sącz
Województwo: małopolskie
Kraj: Polska
NIP: 7371769738
Węgierska 119
38-300 Nowy Sącz
Województwo: małopolskie
Kraj: Polska
NIP: 7371769738