ZAPYTANIE OFERTOWE nr 5_25_9410 z dnia 5 listopada 2025 r. na zakup ściany ekranowej i zestawu oświetleniowego (oprawy LED)- zapytanie częściowe
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
KPOD.01.03-IW.01-9410/24 - Interaktywne stanowisko dla nowoczesnej edukacji sportowej z elementami AI w sali zabaw Twister. Region 2, województwo mazowieckie
Część 1
Przedmiotem zamówienia jest zakup, instalacja oraz uruchomienie w siedzibie Zamawiającego nowych środków trwałych będących bazą innowacyjnego interaktywnego stanowiska do świadczenia nowej usługi w zakresie pozaszkolnych form edukacji sportowej i rekreacji (PKD 85.51.Z).
Zamówienie składa się z dwóch oddzielnych części opisanych poniżej.
CZĘŚĆ 1: Zakup ściany ekranowej
CZĘŚĆ 2: Zakup zestawu oświetleniowego
OFERENT SKŁADA OFERTĘ NA JEDNĄ DOWOLNĄ CZĘŚĆ LUB NA DWIE CZĘŚCI.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części, z zastrzeżeniem, iż zakres oferty częściowej będzie obejmował co najmniej jedną z dwóch części powyższego zakresu. Każda z części będzie podlegać osobnej ocenie. Składana oferta musi dotyczyć pełnej zawartości wybranej/wybranych części I i/lub II.
Realizacja każdej części I/II musi być zrealizowana zgodnie zapisami niniejszego zapytania ofertowego.
CZĘŚĆ 1: ŚCIANA EKRANOWA (1 szt.)
1 część obejmuje zakup ściany ekranowej o poniższych minimalnych parametrach technicznych:
− wymiar 15 m2,
− płyta sportowa ścienna (panel) ma spełniać normę PN-EN 14808:2006
− samonośna konstrukcja stalowa.
Ściana ekranowa stanowiska ma pełnić funkcję sportową oraz służyć do wyświetlania obrazu z projektora – gry, quiz, zadania itp.
Wymagania wobec przedmiotu zamówienia w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami:
Wskazane środki trwałe zostaną zaprojektowane tak aby nie stanowiły fizycznej bariery. Wykorzystywane urządzenia z uwagi na ich automatyzację, zapewnią intuicyjną obsługę.
Wymaga się, aby przedmiot zamówienia był zgodny z zasadą dostępności oraz koncepcją uniwersalnego projektowania. W zakresie zasady dostępności przedmiot zamówienia będzie umożliwiał korzystanie z technologii także osobom z niepełnosprawnościami na równi z innymi osobami. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia będą mogły zostać wykorzystywane przez każdą osobę, w tym osoby z niepełnosprawnościami.
Płatność: Zamawiający dopuszcza płatności zaliczkowe. Ostateczna decyzja o wysokości i możliwości zaliczkowania należy do Zamawiającego.
Wymagany minimalny okres gwarancji
Dla przedmiotowego zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na poprawne działanie przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dokonania odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
Wymagany maksymalny czas reakcji serwisowej
Zamawiający wymaga dla przedmiotowego zamówienia zapewnienia czasu reakcji serwisowej, rozumianego jako potwierdzenie przez Wykonawcę przyjęcia zgłoszenia serwisowego oraz podjęcie działań tzn. rozpoczęcie procedury serwisowej w celu zdiagnozowania i usunięcia zgłoszonej usterki, nie dłuższej niż 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dopuszczenie zastosowania produktów i materiałów równoważnych
W przypadku, gdzie Zamawiający posługuje się w opisie przedmiotu zamówienia, we wszystkich dokumentach i załącznikach opisujących przedmiot zamówienia nazwami konkretnych producentów, nazwami konkretnych produktów, znakami towarowymi, patentami czy pochodzeniem, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia – mają one jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy użyciu dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W każdym przypadku dopuszcza się użycie produktu równoważnego, który spełni minimalne standardy jakościowe, parametry techniczne, warunki docelowego przeznaczenia oraz funkcji i walorów użytkowych produktu wskazanego z nazwy.
W każdym przypadku dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów, komponentów równoważnych wobec wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz załącznikach pod warunkiem zachowania ich zgodności z planowanym przeznaczeniem i obowiązującymi przepisami, które spełniają minimalne standardy jakościowe, parametry techniczne, warunki docelowego przeznaczenia oraz funkcje i walory użytkowe.
W związku z przyjętym harmonogramem realizacji inwestycji, w przypadku pytań lub wątpliwości co do przedmiotu zamówienia, prosimy o kierowanie zapytań najpóźniej do dwóch dni przed terminem składania ofert.
Okres gwarancji: Dla przedmiotowego zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na poprawne działanie przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dokonania odbioru koń
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: mazowieckie, Powiat: piaseczyński, Gmina: Piaseczno, Miejscowość: Piaseczno
Część 2
Przedmiotem zamówienia jest zakup, instalacja oraz uruchomienie w siedzibie Zamawiającego nowych środków trwałych będących bazą innowacyjnego interaktywnego stanowiska do świadczenia nowej usługi w zakresie pozaszkolnych form edukacji sportowej i rekreacji (PKD 85.51.Z).
Zamówienie składa się z dwóch oddzielnych części opisanych poniżej.
CZĘŚĆ 1: Zakup ściany ekranowej
CZĘŚĆ 2: Zakup zestawu oświetleniowego
OFERENT SKŁADA OFERTĘ NA JEDNĄ DOWOLNĄ CZĘŚĆ LUB NA DWIE CZĘŚCI.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części, z zastrzeżeniem, iż zakres oferty częściowej będzie obejmował co najmniej jedną z dwóch części powyższego zakresu. Każda z części będzie podlegać osobnej ocenie. Składana oferta musi dotyczyć pełnej zawartości wybranej/wybranych części I i/lub II.
Realizacja każdej części I/II musi być zrealizowana zgodnie zapisami niniejszego zapytania ofertowego.
CZĘŚĆ 2: - ZESTAW OŚWIETLENIOWY - OPRAWY LED (17 SZT.)
Minimalne parametry zestawu oświetleniowego:
W skład zestawu ma wchodzić:
- oświetlenie - 17 opraw LED o parametrach nie gorszych niż:
wydajność świetlna LED 190 lm/W,
moc 50 W
jasność 5700 lm
certyfikat pyłoszczelności i bryzgoszczelności IP54,
żywotność lampy min 100 tys godz.,
system sterowania Dali (Digital Addressable Lightning Interface), w tym automatyczne dostosowanie jasności.
Oświetlenie niezbędne do prowadzenia rozgrywki interaktywnej w ramach stanowiska interaktywnej edukacji sportowej.
Wymagania wobec przedmiotu zamówienia w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami:
Wskazane środki trwałe zostaną zaprojektowane tak aby nie stanowiły fizycznej bariery. Wykorzystywane urządzenia z uwagi na ich automatyzację, zapewnią intuicyjną obsługę.
Wymaga się, aby przedmiot zamówienia był zgodny z zasadą dostępności oraz koncepcją uniwersalnego projektowania. W zakresie zasady dostępności przedmiot zamówienia będzie umożliwiał korzystanie z technologii także osobom z niepełnosprawnościami na równi z innymi osobami. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia będą mogły zostać wykorzystywane przez każdą osobę, w tym osoby z niepełnosprawnościami.
Płatność: Zamawiający dopuszcza płatności zaliczkowe. Ostateczna decyzja o wysokości i możliwości zaliczkowania należy do Zamawiającego.
Wymagany minimalny okres gwarancji
Dla przedmiotowego zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na poprawne działanie przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dokonania odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
Wymagany maksymalny czas reakcji serwisowej
Zamawiający wymaga dla przedmiotowego zamówienia zapewnienia czasu reakcji serwisowej, rozumianego jako potwierdzenie przez Wykonawcę przyjęcia zgłoszenia serwisowego oraz podjęcie działań tzn. rozpoczęcie procedury serwisowej w celu zdiagnozowania i usunięcia zgłoszonej usterki, nie dłuższej niż 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dopuszczenie zastosowania produktów i materiałów równoważnych
W przypadku, gdzie Zamawiający posługuje się w opisie przedmiotu zamówienia, we wszystkich dokumentach i załącznikach opisujących przedmiot zamówienia nazwami konkretnych producentów, nazwami konkretnych produktów, znakami towarowymi, patentami czy pochodzeniem, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia – mają one jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy użyciu dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W każdym przypadku dopuszcza się użycie produktu równoważnego, który spełni minimalne standardy jakościowe, parametry techniczne, warunki docelowego przeznaczenia oraz funkcji i walorów użytkowych produktu wskazanego z nazwy.
W każdym przypadku dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów, komponentów równoważnych wobec wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz załącznikach pod warunkiem zachowania ich zgodności z planowanym przeznaczeniem i obowiązującymi przepisami, które spełniają minimalne standardy jakościowe, parametry techniczne, warunki docelowego przeznaczenia oraz funkcje i walory użytkowe.
W związku z przyjętym harmonogramem realizacji inwestycji, w przypadku pytań lub wątpliwości co do przedmiotu zamówienia, prosimy o kierowanie zapytań najpóźniej do dwóch dni przed terminem składania ofert.
Okres gwarancji: Dla przedmiotowego zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na poprawne działanie przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dokonania odbioru koń
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: mazowieckie, Powiat: piaseczyński, Gmina: Piaseczno, Miejscowość: Piaseczno
KPOD.01.03-IW.01-9410/24 - Interaktywne stanowisko dla nowoczesnej edukacji sportowej z elementami AI w sali zabaw Twister. Region 2, województwo mazowieckie
Część 1
Przedmiotem zamówienia jest zakup, instalacja oraz uruchomienie w siedzibie Zamawiającego nowych środków trwałych będących bazą innowacyjnego interaktywnego stanowiska do świadczenia nowej usługi w zakresie pozaszkolnych form edukacji sportowej i rekreacji (PKD 85.51.Z).
Zamówienie składa się z dwóch oddzielnych części opisanych poniżej.
CZĘŚĆ 1: Zakup ściany ekranowej
CZĘŚĆ 2: Zakup zestawu oświetleniowego
OFERENT SKŁADA OFERTĘ NA JEDNĄ DOWOLNĄ CZĘŚĆ LUB NA DWIE CZĘŚCI.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części, z zastrzeżeniem, iż zakres oferty częściowej będzie obejmował co najmniej jedną z dwóch części powyższego zakresu. Każda z części będzie podlegać osobnej ocenie. Składana oferta musi dotyczyć pełnej zawartości wybranej/wybranych części I i/lub II.
Realizacja każdej części I/II musi być zrealizowana zgodnie zapisami niniejszego zapytania ofertowego.
CZĘŚĆ 1: ŚCIANA EKRANOWA (1 szt.)
1 część obejmuje zakup ściany ekranowej o poniższych minimalnych parametrach technicznych:
− wymiar 15 m2,
− płyta sportowa ścienna (panel) ma spełniać normę PN-EN 14808:2006
− samonośna konstrukcja stalowa.
Ściana ekranowa stanowiska ma pełnić funkcję sportową oraz służyć do wyświetlania obrazu z projektora – gry, quiz, zadania itp.
Wymagania wobec przedmiotu zamówienia w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami:
Wskazane środki trwałe zostaną zaprojektowane tak aby nie stanowiły fizycznej bariery. Wykorzystywane urządzenia z uwagi na ich automatyzację, zapewnią intuicyjną obsługę.
Wymaga się, aby przedmiot zamówienia był zgodny z zasadą dostępności oraz koncepcją uniwersalnego projektowania. W zakresie zasady dostępności przedmiot zamówienia będzie umożliwiał korzystanie z technologii także osobom z niepełnosprawnościami na równi z innymi osobami. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia będą mogły zostać wykorzystywane przez każdą osobę, w tym osoby z niepełnosprawnościami.
Płatność: Zamawiający dopuszcza płatności zaliczkowe. Ostateczna decyzja o wysokości i możliwości zaliczkowania należy do Zamawiającego.
Wymagany minimalny okres gwarancji
Dla przedmiotowego zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na poprawne działanie przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dokonania odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
Wymagany maksymalny czas reakcji serwisowej
Zamawiający wymaga dla przedmiotowego zamówienia zapewnienia czasu reakcji serwisowej, rozumianego jako potwierdzenie przez Wykonawcę przyjęcia zgłoszenia serwisowego oraz podjęcie działań tzn. rozpoczęcie procedury serwisowej w celu zdiagnozowania i usunięcia zgłoszonej usterki, nie dłuższej niż 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dopuszczenie zastosowania produktów i materiałów równoważnych
W przypadku, gdzie Zamawiający posługuje się w opisie przedmiotu zamówienia, we wszystkich dokumentach i załącznikach opisujących przedmiot zamówienia nazwami konkretnych producentów, nazwami konkretnych produktów, znakami towarowymi, patentami czy pochodzeniem, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia – mają one jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy użyciu dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W każdym przypadku dopuszcza się użycie produktu równoważnego, który spełni minimalne standardy jakościowe, parametry techniczne, warunki docelowego przeznaczenia oraz funkcji i walorów użytkowych produktu wskazanego z nazwy.
W każdym przypadku dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów, komponentów równoważnych wobec wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz załącznikach pod warunkiem zachowania ich zgodności z planowanym przeznaczeniem i obowiązującymi przepisami, które spełniają minimalne standardy jakościowe, parametry techniczne, warunki docelowego przeznaczenia oraz funkcje i walory użytkowe.
W związku z przyjętym harmonogramem realizacji inwestycji, w przypadku pytań lub wątpliwości co do przedmiotu zamówienia, prosimy o kierowanie zapytań najpóźniej do dwóch dni przed terminem składania ofert.
Okres gwarancji: Dla przedmiotowego zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na poprawne działanie przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dokonania odbioru koń
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: mazowieckie, Powiat: piaseczyński, Gmina: Piaseczno, Miejscowość: Piaseczno
Część 2
Przedmiotem zamówienia jest zakup, instalacja oraz uruchomienie w siedzibie Zamawiającego nowych środków trwałych będących bazą innowacyjnego interaktywnego stanowiska do świadczenia nowej usługi w zakresie pozaszkolnych form edukacji sportowej i rekreacji (PKD 85.51.Z).
Zamówienie składa się z dwóch oddzielnych części opisanych poniżej.
CZĘŚĆ 1: Zakup ściany ekranowej
CZĘŚĆ 2: Zakup zestawu oświetleniowego
OFERENT SKŁADA OFERTĘ NA JEDNĄ DOWOLNĄ CZĘŚĆ LUB NA DWIE CZĘŚCI.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części, z zastrzeżeniem, iż zakres oferty częściowej będzie obejmował co najmniej jedną z dwóch części powyższego zakresu. Każda z części będzie podlegać osobnej ocenie. Składana oferta musi dotyczyć pełnej zawartości wybranej/wybranych części I i/lub II.
Realizacja każdej części I/II musi być zrealizowana zgodnie zapisami niniejszego zapytania ofertowego.
CZĘŚĆ 2: - ZESTAW OŚWIETLENIOWY - OPRAWY LED (17 SZT.)
Minimalne parametry zestawu oświetleniowego:
W skład zestawu ma wchodzić:
- oświetlenie - 17 opraw LED o parametrach nie gorszych niż:
wydajność świetlna LED 190 lm/W,
moc 50 W
jasność 5700 lm
certyfikat pyłoszczelności i bryzgoszczelności IP54,
żywotność lampy min 100 tys godz.,
system sterowania Dali (Digital Addressable Lightning Interface), w tym automatyczne dostosowanie jasności.
Oświetlenie niezbędne do prowadzenia rozgrywki interaktywnej w ramach stanowiska interaktywnej edukacji sportowej.
Wymagania wobec przedmiotu zamówienia w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami:
Wskazane środki trwałe zostaną zaprojektowane tak aby nie stanowiły fizycznej bariery. Wykorzystywane urządzenia z uwagi na ich automatyzację, zapewnią intuicyjną obsługę.
Wymaga się, aby przedmiot zamówienia był zgodny z zasadą dostępności oraz koncepcją uniwersalnego projektowania. W zakresie zasady dostępności przedmiot zamówienia będzie umożliwiał korzystanie z technologii także osobom z niepełnosprawnościami na równi z innymi osobami. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia będą mogły zostać wykorzystywane przez każdą osobę, w tym osoby z niepełnosprawnościami.
Płatność: Zamawiający dopuszcza płatności zaliczkowe. Ostateczna decyzja o wysokości i możliwości zaliczkowania należy do Zamawiającego.
Wymagany minimalny okres gwarancji
Dla przedmiotowego zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na poprawne działanie przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dokonania odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
Wymagany maksymalny czas reakcji serwisowej
Zamawiający wymaga dla przedmiotowego zamówienia zapewnienia czasu reakcji serwisowej, rozumianego jako potwierdzenie przez Wykonawcę przyjęcia zgłoszenia serwisowego oraz podjęcie działań tzn. rozpoczęcie procedury serwisowej w celu zdiagnozowania i usunięcia zgłoszonej usterki, nie dłuższej niż 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dopuszczenie zastosowania produktów i materiałów równoważnych
W przypadku, gdzie Zamawiający posługuje się w opisie przedmiotu zamówienia, we wszystkich dokumentach i załącznikach opisujących przedmiot zamówienia nazwami konkretnych producentów, nazwami konkretnych produktów, znakami towarowymi, patentami czy pochodzeniem, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia – mają one jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy użyciu dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W każdym przypadku dopuszcza się użycie produktu równoważnego, który spełni minimalne standardy jakościowe, parametry techniczne, warunki docelowego przeznaczenia oraz funkcji i walorów użytkowych produktu wskazanego z nazwy.
W każdym przypadku dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów, komponentów równoważnych wobec wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz załącznikach pod warunkiem zachowania ich zgodności z planowanym przeznaczeniem i obowiązującymi przepisami, które spełniają minimalne standardy jakościowe, parametry techniczne, warunki docelowego przeznaczenia oraz funkcje i walory użytkowe.
W związku z przyjętym harmonogramem realizacji inwestycji, w przypadku pytań lub wątpliwości co do przedmiotu zamówienia, prosimy o kierowanie zapytań najpóźniej do dwóch dni przed terminem składania ofert.
Okres gwarancji: Dla przedmiotowego zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na poprawne działanie przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dokonania odbioru koń
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: mazowieckie, Powiat: piaseczyński, Gmina: Piaseczno, Miejscowość: Piaseczno
Time limit for receipt of tenders
2025-11-13 22:59:59.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: mazowieckie, Powiat: piaseczyński, Gmina: Piaseczno, Miejscowość: Piaseczno
Category assortment
Lighting and accessories
Photographic equipment
Hardware, parts and accessories
Photographic equipment
Hardware, parts and accessories
Buyer details
FIGLORAJ MARIA WITT
Puławska 48
05-500 Piaseczno
Województwo: mazowieckie
Kraj: Polska
NIP: 8261772496
Puławska 48
05-500 Piaseczno
Województwo: mazowieckie
Kraj: Polska
NIP: 8261772496