Zakup wraz z dostawą taśmy foliowej przekładkowej.
» Notice description
Niniejsze zapytanie ofertowe nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych, a tym samym przewidzianej w tej ustawie procedurze odwoławczej.
Zamawiający nie podlega pod przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
ZAKŁADY CHEMICZNE "Siarkopol" TARNOBRZEG Sp. z o. o. z siedzibą w Tarnobrzegu przy ulicy Chemiczna 3 zapraszają do złożenia oferty na:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zakup wraz z dostawą taśmy foliowej przekładkowej wg. dołączonej Specyfikacji Technicznej Opakowań TC/M/30/11/20
2 . Miejsce realizacji zamówienia:FCA Tarnobrzeg; ul Chemiczna 3 - wg Incoterms 2020. Magazyn.
3. Oferta powinna zawierać:
3.1. Cenę netto w PLN , na bazie DAP Tarnobrzeg wg Incoterms 2020, wskazane miejsce magazynowe na terenie siedziby Kupującego.
3.2. Cenę jednostkową netto za 1 kg
3.3 Termin realizacji dostawy do 11.10.2024 roku
3.4. Warunki i termin płatności - przelew 30 dni od daty wystawienia faktury.
3.5. Deklarację spełnienia wymagań jakościowych określonej w Specyfikacji Technicznej Opakowania Nr TG/M/30/11/20. Potwierdzona (przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji firmy Oferenta) Specyfikacja Techniczna Opakowania stanowi integralną cześć oferty.
3.6. Zobowiązanie do dostarczenia świadectwa jakości do dostawy,
4. Do oferty prosimy dołączyć niżej wymienione aktualne dokumenty:
4.1. Wypis z KRS lub CEIDG , Regon i NIP,/
4.2. Deklarację spełnienia wymagań jakościowych określonych w Specyfikacji Technicznej Opakowania Nr TG/M/30/11/20 Podpisana (przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji firmy Oferenta) Specyfikacja Techniczna Opakowania stanowią integralną cześć oferty.
5. Sposób wyboru oferty (kryteria oceny): np.:/
Oferty będą oceniane wg poniższych kryteriów:
5.1. Cena netto realizacji zadania.
100 % cena netto/ za 1 kg (cena jako jedyne kryterium),
6. Termin składania ofert: do 01.10.2024 roku, do godz. 8:00 .
6.1. Ofertę prosimy złożyć na Platformie Zakupowej pod adresem: https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html
6.2. Oferta i wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji firmy zgodnie z KRS/CEIDG lub osobę/osoby posiadające pełnomocnictwo. W przypadku podpisu przez osobę/osoby posiadające pełnomocnictwo prosimy o ich załączenie do oferty .
6.3. Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty z wszystkimi wymaganymi załącznikami.
6.4. W przypadku pytań prosimy o ich zadawanie na platformie zakupowej w terminie do 30.09.2024 roku do godziny 13:00.
6.5. Po weryfikacji ofert drugim etapem wyboru dostawcy mogą być negocjacje lub aukcja elektroniczna, o których zakwalifikowani oferenci z pierwszego etapu zostaną poinformowani. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji lub aukcji elektronicznej z wybranymi oferentami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty.
6.6. O rozstrzygnięciu postępowania zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani.
7. Osobami upoważnionymi do prowadzenia uzgodnień i wyjaśnień w zakresie niniejszej oferty są: Barbara Czechura e- mail bczechura@zchsiarkopol.pl, Ewa Morgaś e- mail .emorgas@zchsiarkopol.pl
8. Uwagi końcowe:
Informujemy, iż nasza Spółka z dniem 2 stycznia 2023 r. wdrożyła platformę zakupową LOGINTRADE – wersja 2.0. w celu zapewnienia wygodnego i szybkiego odczytywania zapytań ofertowych, składania ofert handlowych, udziału w aukcjach elektronicznych, a także wszelkich innych dostępnych działań na platformie zakupowej LOGINTRADE dostępnej pod adresem: https://www.zchsiarkopol.pl/informacja-dotyczaca-wdrozenia-platformy-zakupowej-logintrade-2-0/ jak również stanowi bazę wiedzy o prowadzonych w naszej Spółce postępowaniach.
Uprzejmie zapraszamy do zarejestrowania się na naszej platformie https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html . Rejestracja możliwa jest bez zaproszenia do uczestnictwa w konkretnym postępowaniu.
W razie jakichkolwiek problemów związanych z rejestracją lub obsługą Platformy Zakupowej zapraszamy do kontaktu z infolinią Logintrade: nr tel. +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; +48 71 787 37 57; lub e-mail: helpdesk@logintrade.net
Prosimy o zachowanie szczególnej poufności dotyczącej przekazanej Państwu dokumentacji.
Dokumentacja Przetargowa jest przekazana Oferentowi wyłącznie w celu opracowania i przedłożenia oferty przetargowej zgodnie z zawartymi w niej wytycznymi. Oferent zachowa poufność i nie ujawni żadnej osobie trzeciej żadnej części Dokumentu Przetargowego w innym celu niż sporządzenie przez osoby trzecie i przesłanie oferentowi wyceny elementu robót. Oferent zapewni, że jego zewnętrzni konsultanci, podwykonawcy, dostawcy, itp. przestrzegać będą zasady zachowania poufności.
Ewentualne odstępstwa techniczne od naszego zapytania muszą być koniecznie w ofercie wyraźnie zaznaczone. Brak zaznaczonych odstępstw będzie traktowany jako potwierdzenie spełnienia wszystkich wyszczególnionych w zapytaniu wymagań technicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
zmiany terminu składania ofert;
wyjaśniania treści ofert z Wykonawcami w przypadku gdy oferty są niejednoznaczne, niejasne lub budzą wątpliwości;
uzupełniania ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić;
poprawienia omyłek rachunkowych za zgodą Wykonawcy;
odrzucenia ofert złożonych po wyznaczonym terminie;
odrzucenia ofert niezgodnych z założeniami zapytania ofertowego;
odrzucenia ofert obliczonych według błędnej stawki podatku VAT;
wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy,
wyjaśnienia podejrzenia rażąco niskiej ceny wraz z ewentualnym odrzuceniem oferty w przypadku potwierdzenia tego faktu, bądź braku wyjaśnień ze strony Wykonawcy.
8. Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy zamówień publicznych.
9. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
10. Oferty prosimy składać na Platformie Zakupowej pod adresem: https://platforma-zchsiarkopol.logintrade.net/portal,rejestracja.html lub poprzez naszą stronę internetową
www.zchsiarkopol.pl zakładka: ZAMÓWIENIA.
11. Wszystkie płatności na rzecz dostawców krajowych i zagranicznych zarejestrowanych dla VAT w Polsce Zamawiający realizuje w formule podzielnej płatności – Split PAYment.
12. Sprzedający zobowiązany jest posiadać rachunek bankowy widniejący w elektronicznym wykazie podatników Vat na tzw. „białej liście podatników VAT”.
13. W związku z art. 4 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych firma Zakłady Chemiczne „Siarkopol” TARNOBRZEG Sp. z o. o. oświadcza, że jest dużym przedsiębiorca w rozumieniu art. 4 pkt 6 ww. ustawy oraz załącznika 1 do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r.
Składając ofertę, Oferent potwierdza, iż zapoznał się z Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego, dostępna pod adresem:
http://www.zchsiarkopol.pl/sites/default/files/portalFiles/rodo/klauzulaInformacyjnaDlaOferentow.pdf
ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Specyfikacja Techniczna Opakowania Nr TG/M/30/11/20 - stanowiąca załącznik Nr 1.
Produkty
1. taśma przekładkowa 1200 - 5000 kg
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
01.10.2024 | 08:00
» Location
ul. Chemiczna 3
39-400 Tarnobrzeg
» Category assortment
- Office accessories
- Stationery (paper)
- Organisation of documents and office supplies
- Packaging
» Buyer data
Zakłady Chemiczne „Siarkopol” Tarnobrzeg Sp. z o. o.
ul. Chemiczna 3
39-400 Tarnobrzeg
NIP: 8671993417
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Office supplies, equipment and services category published on OnePlace in last 10 days.