Zapytanie ofertowe na usługę pakowania wysłodków suszonych podczas kampanii buraczanej 2024/2025 – dla Cukrowni Glinojeck / Pfeifer & Langen S.A.

» Notice description

Zapytanie ofertowe na usługę pakowania  wysłodków suszonych podczas kampanii buraczanej 2024/2025 – dla Cukrowni Glinojeck / Pfeifer & Langen S.A.
Szanowni Państwo,
Zapraszamy do złożenia oferty na na usługę pakowania  wysłodków suszonych podczas kampanii buraczanej 2024/2025 – dla Cukrowni Glinojeck / Pfeifer & Langen S.A.
Termin składania ofert mija 09.07.2024 roku.
Kontakt techniczny: Marek Gąsiorowski  508 399 364; marek.gasiorwski@diamant.pl
Zakres zapytania,:
Pfeifer & Langen Polska S.A. zakład w Glinojecku zwraca się z prośbą o złożenie oferty na usługę pakowania wysłodków suszonych. Usługa ma polegać na zapakowaniu wysłodków suszonych brykietowanych w worki 30 kg, ułożeniu ich na paletach, owinięciu palet folią stretch i etykietowaniu, odstawieniu przygotowanych palet z towarem w miejsce składowania na magazynie.
Ofertę proszę przygotować w następującej formie:
Ad. 1 – podanie stawki za spakowanie 1 tony towaru;
Główne założenia dotyczące usługi pakowania:
Ilość wysłodków brykietowanych do pakowania  35 000 ton (+/-  3%)
Określone ramy czasowe projektu - okres trwania Kampanii Cukrowniczej 2024/2025 (szacunkowo  około 115  dni)
Narzędzia wykorzystywane do realizacji usługi - linia pakująca (wydajność 340 t/dobę)
Obowiązujący system pracy - system pracy ciągłej (czterobrygadowy lub inny zapewniający ciągłość pakowania)
Zakres prac: obsługa maszyn zaszywających; dowóz i przygotowanie palet do pakowania (paleta zabezpieczona przekładką /przekładkami); ułożenie worków na paletach (33 szt.) ,owinięcie palet folią stretch i etykietowanie, odwóz spakowanych i owiniętych palet z wyrobem gotowym  na magazyn;
Obowiązki:
Obsługa kadrowo – płacowa
Wypłata wynagrodzenia personelowi pakującemu
Wymiana pracownika w przypadku niskiej efektywności
Aktualne badania lekarskie, książeczka zdrowia na potrzeby sanitarno- epidemiologiczne
Uprawnienia operatorów wózków widłowych UDT – dokumenty dostarczone Zleceniodawcy przed  podpisaniem umowy
Zarządzanie procesem pakowania
Raportowanie
Utrzymanie czystości w obszarze pakowni i magazynu pasz
Zabezpieczenie pracowników w  indywidualne środki ochrony osobistej BHP
Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków;
kopie tych dokumentów muszą być dostarczone przed rozpoczęciem prac do działu BHP Zleceniodawcy
przed przystąpieniem do realizacji usługi wszyscy pracownicy Zleceniobiorcy muszą zostać poddani przeszkoleniu z zakresu przepisów BHP przez służby BHP Zleceniodawcy oraz z zakresu wdrożonego w zakładzie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Pasz zgodnie  z wymaganiami Standardu GMP+.
W ofercie proszę zapisać: „Zapoznałem się i akceptuje szablonem umów ujętych w: OGÓLNE WARUNKI UMÓW - ZAKUPY i DOSTAWY, DZIEŁO NA RZECZ SPÓŁEK GRUPY PFEIFER & LANGEN W POLSCE (10.05.2024), oraz POROZUMIENIE O ZACHOWANIU POUFNOŚCI NDA.
https://www.pfeifer-langen.pl/wp-content/uploads/Ogolne-Warunki-Umow-Zakupy-i-Dostawy_10.05.2024.pdf
Załączniki:
OWZ
Zasady przystąpienia do zapytania ofertowego:
Kupujący korzysta z platformy zakupowej przygotowanej przez Logintrade S.A., jako narzędzia do kontaktów z dostawcami i oferentami, w szczególności poprzez zapytania zakupowe mające na celu dokonywanie przez Kupującego zakupu towarów i usług.
Oferty handlowe (dalej: oferty) odbierane są przez Kupującego wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej. Rejestracja w bazie dostawców Kupującego, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. Potencjalny dostawca musi zarejestrować się w bazie dostawców Kupującego, co wiąże się z uzyskaniem loginu i hasła do korzystania z platformy zakupowej, przeglądania zapytań i składania ofert.
Wprowadzenie oferty dostawcy do systemu platformy zakupowej nie oznacza, że Kupujący potwierdza otrzymanie oferty. Potwierdzenie otrzymania oferty przez Kupującego dokonywane będzie na każdorazowe żądanie oferenta i nie oznacza jej przyjęcia przez Kupującego. Wyłącza się stosowanie art. 66, 661 oraz 682 Kodeksu cywilnego.
Zapytanie zakupowe (postępowanie zakupowe) prowadzone przez Kupującego nie jest aukcją w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Składając ofertę oferent określa termin do jej przyjęcia, nie krótszy jednak niż czas trwania postępowania zakupowego.
Przyjęcie oferty nie oznacza zawarcia umowy między Kupującym a wybranym oferentem. Umowa sprzedaży towarów lub usług między Kupującym a wybranym oferentem wymaga dla swojej ważności formy pisemnej (umowy lub zamówienia dokonanego przez uprawnionego reprezentanta Kupującego). W przypadku nie zawarcia umowy sprzedaży w ciągu miesiąca od poinformowania wybranego oferenta o wyborze oferty, wynik postępowania zakupowego i wybór oferenta przestają wiązać strony.
Kupujący ma prawo do:
Nie informowania oferentów i potencjalnych dostawców o przebiegu i wyniku postępowania zakupowego. Informacja o wyborze oferty przesyłana jest przez Kupującego wyłącznie podmiotowi, którego oferta została przyjęta. Brak udzielenia odpowiedzi co do wyboru oferty oznacza, że oferta ta nie została wybrana przez Kupującego;
Anulowania postępowania zakupowego, bez podania przyczyn. Oferty złożone przez oferentów uważane są wówczas za niewiążące. Oferentom nie przysługują wobec Kupującego żadne roszczenia z tego tytułu;
Zmiany warunków postępowania zakupowego, w szczególności rodzaju i ilości towarów i usług. Zmiana warunków akcji ofertowych musi się odbyć w taki sposób, który umożliwi oferentom dostosowanie ofert do nowych warunków zapytania. Oferentom nie przysługują wobec Kupującego żadne roszczenia co do postępowania zakupowego sprzed zmiany jej warunków;
Zmiany terminu do złożenia ofert, podjęcia decyzji co do wyboru oferty, a także odstąpienia od postępowania zakupowego bez uprzedniego powiadomienia oferentów i bez podania;
Zadawania oferentom za pośrednictwem platformy zakupowej wszelkich zapytań dodatkowych przewidzianych funkcjonalnością programu, jakie okażą się niezbędne do podjęcia decyzji o wyborze dostawcy.
Oferentom nie przysługuje prawo do odwołania się od wyników postępowania zakupowego.
Regulamin platformy zakupowej dostępny jest w panelu rejestracyjnym lub w innym miejscu wskazanym przez Logintrade S.A. i ma zastosowanie do postępowań zakupowych.
Pozdrawiam / Best regards / Mit freundlichen Grüßen
Ernest Filipiak
Kupiec Strategiczny
Pfeifer & Langen Polska S.A.
Adres korespondencyjny:
Pfeifer & Langen Polska S.A.
Ul. Niedziałkowskiego 27
63-000 Środa Wielkopolska
tel. kom. (mobile): + 48 693 471 877
e-mail: ernest.filipiak@diamant.pl
www.diamant.pl
www.pfeifer-langen.pl
www.sklep.diamant.pl

Produkty
1. stawka za pakowanie 1 tony towaru - 1 szt.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

09.07.2024 | 14:00


» Location

ul. Mickiewicza 35
60-837 Poznań


» Category assortment

  • Stone

» Buyer data

Pfeifer & Langen Polska S.A.
ul. Mickiewicza 35
60-837 Poznań
NIP: 7840003412


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from Raw materials and intermediary products category published on OnePlace in last 10 days.