Wykonywanie usług drukowania na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia w 2023 r.
» Notice description
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający zleca dostarczanie przedmiotu zamówienia w formie pisemnej oraz
za pośrednictwem poczty elektronicznej,
b) szczegółowy asortyment druków określa załącznik nr 1,
c) termin realizacji: maksymalnie 7 dni od dnia złożenia zamówienia,
d) wszystkie materiały zapewnia Wykonawca,
e) oferta Wykonawcy zawiera w sobie dostawę asortymentu do Zamawiającego,
f) przedmiot zamówienia należy dostarczać do Urzędu Miasta Inowrocławia
w pełnych ilościach i asortymencie wskazanym w zamówieniu,
g) przy wykonaniu herbu Miasta Inowrocławia na listownikach należy zachować rozdzielczość nie mniejszą od wzoru na załączonym listowniku,
h) ilości asortymentu wskazanego w załączniku nr 1 mają charakter szacunkowy i nie zobowiązują Zamawiającego do składania zamówień łącznie wyczerpujących wskazaną tam ilość,
i) towar wadliwy Wykonawca na swój koszt odbierze i dostarczy Zamawiającemu,
w terminie 5 dni towar wolny od wad,
j) Zamawiający naliczy kary umowne w związku z brakiem realizacji zamówienia, nieterminową realizacją zamówienia, w tym nieterminową wymianą towaru wadliwego na wolny od wad.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
02.12.2022 | 10:00
» Location
88-100 Inowrocław
» Category assortment
- Printing services
» Buyer data
Wydział Organizacyjno-Administracyjny
ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
88-100 Inowrocław
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Professional services category published on OnePlace in last 10 days.