Back

Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego w trybie podstawowym na Dowóz destruktu asfaltowego na drogi gminne

» Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozplantowanie wraz z zagęszczeniem przy pomocy walca drogowego na wskazanych drogach gminnych około 2 000,00 ton destruktu asfaltowego, powstałego w wyniku prac związanych z bezpośrednim frezowaniem warstwy asfaltowej ścieralnej. Zamawiający nie dopuszcza destruktu powstałego w wyniku rozkruszenia płyt wyciętych z nawierzchni asfaltowej oraz brył uzyskiwanych z płyt. Destrukt asfaltowy winien być bez domieszki materiałów obcych w tym także bez podbudowy z kruszyw naturalnych lub sztucznych.2.Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.3.W zależności od ceny jednostkowej, ilości dostarczonego towaru mogą ulec zmianie.4. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj: kierowanie pojazdami, jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy.5. Wykonawca, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, przedstawi Zamawiającemu wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te będą wykonywać oraz informacją o sposobie zatrudnienia tych osób.6. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób wykonujących czynności wymienione w ust. 1 lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie później niż w terminie 7 dni od dokonania takiej zmiany.7. Każdorazowa zmiana wykazu osób o którym mowa w ust. 3 nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku, którym mowa w ust. 1, na miejscu realizacji zamówienia w celu weryfikacji czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie o którym mowa w ust. 2. Podczas kontroli osoby oddelegowane przez Wykonawcę zobowiązane są do podania imienia i nazwiska wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących zamówienie, Zamawiający wzywa Wykonawcę do pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas Kontroli Zamawiającego.9. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę przy czynnościach o których mowa w ust. 110. W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa w ust. 1-3, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.11. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

22.01.2021 | 11:00


» Location

Mińska 15
05-306 Jakubów
Województwo: mazowieckie
Polska


» Category assortment

  • Sand
  • Passenger transport services

» Buyer data

Gmina Jakubów
Mińska 15
05-306 Jakubów
Województwo: mazowieckie
Polska


» Contact details

Available after sign in

Sign in