Wykonywanie cięć sanitarnych, korygujących, prześwietlających i formujących w koronach drzew, cięć technicznych oraz wycinek drzew i krzewów oraz usuwanie karpin po usuniętych drzewach rosnących na terenie Gminy Miejskiej Dzierżoniów w ramach zadania, pn.: Cięcia sanitarne, korygujące, prześwietlające i formujące drzew, cięcia techniczne oraz wycinki drzew i krzewów oraz cięcia na pomnikach przyrody rosnących na terenie Gminy Miejskiej Dzierżoniów.
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie cięć sanitarnych, korygujących, prześwietlających i formujących w koronach drzew, cięć technicznych oraz wycinek drzew i krzewów oraz usuwanie karpin po usuniętych drzewach rosnących na terenie Gminy Miejskiej Dzierżoniów w ramach zadania, pn.: Cięcia sanitarne, korygujące, prześwietlające i formujące drzew, cięcia techniczne oraz wycinki drzew i krzewów oraz cięcia na pomnikach przyrody rosnących na terenie Gminy Miejskiej Dzierżoniów.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonywanie cięć sanitarnych, korygujących, prześwietlających i formujących w koronach drzew, cięć technicznych oraz wycinek drzew i krzewów oraz usuwanie karpin po usuniętych drzewach rosnących na terenach parków gminnych, terenów pasów drogowych
i pozostałych terenów stanowiących własność Gminy Miejskiej Dzierżoniów, w tym obiektów zabytkowych;
2) Wykaz prac będzie przekazywany w czasie obowiązywania umowy, zgodnie z zasadą konieczności prac i ich pilnością. Wykonywanie zleconych i potwierdzonych protokołem lub e-mailem prac należy rozpocząć w terminie nie dłuższym niż w złożonej ofercie;
3) W przypadkach zagrożenia zdrowia lub trudności komunikacyjnych spowodowanych przez drzewa wykonawca musi stawić się do usuwania zagrożeń w ciągu 2 godzin od powiadomienia e-mailem;
4) Istnieje możliwość wykonywania prac za pomocą technik linowych;
5) Nie dopuszcza się stosowania drzewołazów poza pracami przy usuwaniu drzew;
6) Przewidywane ilości prac do wykonania w 2021 roku:
- tabela nr 1 ścinka drzew w warunkach normalnych - 75 szt.
- tabela nr 2 ścinka drzew w warunkach utrudnionych - 50 szt.
- tabela nr 3 cięcia sanitarne, korygujące, prześwietlające, formujące oraz cięcia techniczne wykonywane w warunkach normalnych - 200 szt.,
- tabela nr 4 cięcia sanitarne, korygujące, prześwietlające, formujące oraz cięcia techniczne wykonywane w warunkach utrudnionych - 100 szt.,
- tabela nr 5 usuwanie pni po ściętych drzewach - 20 szt.,
- tabela nr 6 wycinka krzewów i żywopłotów - 15 m2,
- tabela nr 7 zrębkowanie gałęzi i konarów – 200 mp.
7) Warunki utrudnione to: praca przy odbywającym się ruchu ulicznym, w ciągach komunikacyjnych oraz usuwanie kolizji z obiektami budowlanymi i urządzeniami technicznymi, wycinka i pielęgnacja drzew niebezpiecznie pochylonych, trudnych do usunięcia ze względu na sąsiedztwo innych drzew, istniejącej zabudowie mieszkalnej lub istniejących obiektach budowlanych oraz liniach energetycznych. W przypadku prac w warunkach utrudnionych należy uwzględniać także koszt uzyskania zezwoleń i wyłączeń koniecznych do wykonania zleconych prac, które to uzgodnienia obciążają Wykonawcę.
8) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą ponadto następujące prace: uprzątnięcie gałęzi i liści po wykonanych pracach, zrębkowanie, uporządkowanie terenu, wyrównanie po usuwaniu pni, unieszkodliwienie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach.
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę 6 osób:
- minimum trzy osoby, które ukończyły szkolenie z obsługi piły spalinowej;
- minimum jedna osoba ma obowiązek posiadać ukończony kurs bezpiecznej pracy na wysokościach przy zabiegach pielęgnacyjnych drzew;
- minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania traktorem;
- minimum jedna osoba kierującą pracami, która przez co najmniej 9 miesięcy nadzorowała pracami związanymi z Wykonawstwem prac objętych zamówieniem (załatwianie wyłączeń w Energetyce, organizowanie ruchu w pasach drogowych) .
Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenia, że pracownicy realizujący przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej będą w okresie realizacji zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm. ).
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) i ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 poz. 1781), tj.: w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę pracowników w związku z przetwarzaniem danych osobowych, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) i ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 poz. 1781). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Nadmienia się, że z tytułu niespełnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 13 ust. 1 umowy (załącznik nr 9 do SIWZ), Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10 umowy (załącznik nr 9 do SIWZ). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
4. Zamawiający przewiduje realizację dodatkowych usług o łącznej wartości do 50.000,00 zł netto w zakresie przedmiotu zamówienia podstawowego. Rozliczenie nastąpi na podstawie cen zaproponowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
13.01.2021 | 10:00
» Location
Rynek 1
Dzierżoniów 58-200
Województwo: dolnośląskie
Polska
» Category assortment
- Forestry-related services
» Buyer data
Gmina Miejska Dzierżoniów
Rynek 1
Dzierżoniów 58-200
Województwo: dolnośląskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Forestry, hunting and fishing category published on OnePlace in last 10 days.