Budowa placu targowego w Kańczudze na działkach nr 1816/2 i 1819/9 w formule „zaprojektuj i wybuduj”
» Notice description
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn.: Budowa placu targowego w Kańczudze na działkach nr 1816/2 i 1819/9 w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Zakres zamówienia obejmuję m.in.:
1) Wykonanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę i/lub braku sprzeciwu do zgłoszenia robot budowlanych,
2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i/lub innego dokumenty, jeżeli będzie wymagany do zgodnego z prawem korzystania z obiektu.
Termin realizacji do 31 lipca 2022 roku
Harmonogram płatności:
- rok 2021 – około 59% wartości zadania
- rok 2022 – około 41% wartości zadania
Przy czym w związku z rozłożeniem płatności za przedmiot zamówienia na okres dwuletni, podział zamówienia na etapy oraz terminy ich realizacji w powiązaniu z terminami płatności zostaną określone w harmonogramie rzeczowo - finansowym przygotowanym przez Wykonawcę i przekazanym do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy.
Minimalny okres gwarancji na roboty budowlane: 36 miesięcy
Targowisko przeznaczone będzie na cele promocji lokalnych produktów rolno-spożywczych wytworzone przez podmioty, które prowadzą swoją działalność rolniczą lub gospodarczą na obszarze województwa podkarpackiego, będzie obiektem ogólnodostępnym oraz całorocznym (możliwość sprzedaży produktów przez cały rok, ogrzewane zaplecze sanitarne i techniczne, zlokalizowane w budynku wielofunkcyjnym).
Zakres przedsięwzięcia obejmuje opracowanie m.in:
- inwentaryzacji stanu istniejącego,
projektu budowlanego wraz z instalacjami wewnętrznymi sanitarnymi (wody ciepłej i zimnej, wentylacji grawitacyjnej i wspomaganej mechanicznie, kanalizacji sanitarnej i deszczowej), instalacjami wewnętrznymi elektrycznymi, sieciami i przyłączami oraz instalacjami zewnętrznymi doprowadzonymi do terenu targowiska (przyłącza elektryczne, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i deszczowej) oraz zagospodarowania terenu;
wykonanie niezbędnych projektów wykonawczych;
wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich;
wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;
wykonanie wytycznych dotyczących BIOZ;
w razie potrzeby opracowanie niezbędnych ekspertyz technicznych, badań, odkrywek itd.
Wykonana dokumentacja projektowa musi być zgodna z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności:
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (z późn. zm.)
Rozporządzenia Min. Infrastruktury z dn. 12.04.2002 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U.nr 02.75.690 z późn. zm.)
Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi.
Wykonana dokumentacja projektowa musi być również zgodna z:
wytycznymi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 na operacje typu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów”.
Wykonana dokumentacja kosztorysowa (kosztorys inwestorski) musi być opracowana zgodnie z:
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym.
Wykonana dokumentacja winna posiadać wszelkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia wymagane przepisami, w szczególności BHP, p.poż i SANEPID.
Jeżeli wskutek uprzednich uzgodnień z ww. służbami wyniknie konieczność zaprojektowania i wykonania robót wymaganych przez odnośne przepisy (np. wykonania instalacji ppoż, montażu czujek dymu, zraszaczy, zabezpieczenia przeciwpożarowego wewnątrz i zewnątrz budynku w hydranty i inne) – należy te roboty zaprojektować i wykonać.
Dokumentacja wykonawcza (projektowa) i jej uszczegółowienie winne pozwalać na określenie dokładnego sposobu wykonania i zakresu prac budowlano - montażowych oraz dokonania odbioru wykonanych robót.
Dokumentacja projektowa wymaga uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
Dokumentację i inne opracowania należy sporządzić w wymaganej ilości egzemplarzy.
Po opracowaniu i uzgodnieniu projektu budowlanego należy uzyskać niezbędne decyzje administracyjne, na podstawie których należy zrealizować przedsięwzięcie. W trakcie realizacji przedsięwzięcia należy również uzyskać wszelkie wymagane prawem dokumenty, opinie, wyniki badań i prób, oraz niezbędne do uzyskania zgód właściwych organów oraz pozwolenia na użytkowanie w przypadku, gdy zaistnieje taki obowiązek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik do SIWZ.
Opis Targowiska wg. PFU
Powierzchnia handlowa targowiska (powierzchnia sprzedaży wg Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dn. 27.03.2003r.) - 1 544 m2.
Targowisko posiada trzy rodzaje stanowisk: zadaszone (wiata) w ilości 70 szt. o łącznej powierzchni 800 m2, co stanowi 51,8% całkowitej powierzchni handlowej, namioty 3x3m szt. 24 dla sprzedaży produktów rolno-spożywczych wyprodukowanych w systemie rolnictwa ekologicznego, zgodnie z rozporządzeniem Rady (WE) nr 834/2007 z dnia 28 czerwca 2007 r. w sprawie produkcji ekologicznej i znakowania produktów ekologicznych i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 2092/91 (Dz. Urz. UE L 189 z 20.07.2007, str. 1, z późn. zm.) o łącznej powierzchni 216 m2, co stanowi 14,00 % całkowitej powierzchni handlowej oraz niezadaszone dla sprzedaży odzieżowo-obuwniczej, przemysłowej i mięsnej w ilości 22szt. - o wymiarach 4mx6m o łącznej powierzchni 528 m2, co stanowi 34,2% całkowitej powierzchni handlowej.
Spośród istniejących stanowisk min. 50,0% zarezerwowane jest do sprzedaży produktów rolno-spożywczych. W przypadku braku zainteresowania sprzedażą towarów rolno-spożywczych, dopuszcza się możliwość zagospodarowania niewykorzystanych miejsc poprzez sprzedaż pozostałych towarów.
Targowisko musi spełniać warunki z załącznika do Rozporządzenia MRiRW z dnia 20.07.2016 r. i być opatrzone tablicą „ Mój rynek”.
Teren przedmiotowych działek przeznaczono na budowę placu targowego zabudowanego wiatą, stołami z zadaszeniami wraz z miejscami parkingowymi, niezbędną infrastrukturą techniczną, oświetleniem terenu, ogrodzeniem i zasilaniem energetycznym.
Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie przedmiotu zamówienia z zachowaniem zasad wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, poleceniami nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego, ponadto:
1) Wykonawca nie może wykorzystywać błędów w PFU, a o ich istnieniu powinien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. Dane określone w PFU będą uważane za wartości bazowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji,
2) PFU jest materiałem wyjściowym dla Wykonawcy do sporządzenia opracowań, wykonania zadania,
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestnictwa w procesie tworzenia dokumentacji technicznej na każdym etapie jej opracowywania. Wykonawca zobowiązany jest do konsultacji z Zamawiającym w celu uzyskania akceptacji zastosowanych rozwiązań, doboru materiałów i urządzeń w określonych częściach projektu oraz kosztów z tym związanych,
4) W rozwiązaniach projektowych będą stosowane wyroby (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu powszechnego stosowania,
5) Dokumentacja techniczna powinna określać parametry techniczne i wymagania dla zastosowanych wyrobów,
6) Zamawiający dopuszcza zmiany do przedstawionej dokumentacji pod warunkiem akceptacji niezbędnych uzgodnień z zainteresowanymi stronami,
7) Dokumentację techniczną należy wykonać w zakresie (i ilości) koniecznym do uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych,
8) Oprócz dokumentacji w wersji papierowej, wymagane jest przedłożenie Zamawiającemu całości opracowania w wersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym,
9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty m.in. opłat z tytułu uzgodnień, decyzji, opiniowania dokumentacji przez właściwe organy lub instytucje oraz uzyskania danych technicznych,
10) Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do pełnienia nadzoru autorskiego.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
22.12.2020 | 11:00
» Location
ul. M. Konopnickiej 2
Kańczuga 37-220
Województwo: podkarpackie
Polska
» Category assortment
- Finishing and renovation works
» Buyer data
Miasto i Gmina Kańczuga
ul. M. Konopnickiej 2
Kańczuga 37-220
Województwo: podkarpackie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.