PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ BIEGNĄCEJ ŚLADEM DZIAŁEK NR 74/17 I 74/46 W MIEJSCOWOŚCI NIEMSTÓW.
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Przebudowa drogi wewnętrznej biegnącej śladem działek nr 74/17 i 74/46 w miejscowości Niemstów.”
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi :
• konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej szerokości 5,0 m i długości ok. 100m,
• zjazdów indywidualnych dojść do posesji i miejsc odbioru odpadów,
• utwardzenia poboczy kruszywem łamanym,
• kablowej linii oświetlenia ulicznego o długości ok 117,0 m (4 słupy oświetleniowe wraz z oprawami typu LED),
• uporządkowanie terenów przyległych po wykonanych pracach.
1.1. W celu dostosowania funkcjonalności obiektów dla potrzeb wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych, zaprojektowano obiekt budowlany bez barier architektonicznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona z niniejszą SIWZ dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
3. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zmianami) osoby wykonujące następujące czynności:
- pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych,
- pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności w zakresie:
a) robót rozbiórkowych, porządkowych,
b) robót konstrukcyjnych i nawierzchniowych,
c) robót elektrycznych.
Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
4.Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1)
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
17.12.2020 | 10:00
» Location
Księcia Ludwika I 3
Lubin 59-300
Województwo: dolnośląskie
Polska
» Category assortment
- Road and railroad services
» Buyer data
Gmina Lubin
Księcia Ludwika I 3
Lubin 59-300
Województwo: dolnośląskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.