Back

Budowa skateparku w Międzyrzeczu

» Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj, zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa skateparku w Międzyrzeczu.
2. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje:
1) Kompleksowe wykonanie projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego w podziale na poszczególne branże wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysem inwestorskim
2) Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem opinii / decyzji / uzgodnień niezbędnych do uzyskania, w imieniu Zamawiającego, decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę skateparku.
3) Realizacja robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową i uzyskane pozwolenie bądź zgłoszenie.
4) Zakres prac projektowych oraz docelowo robót budowlanych winien uwzględniać rozwiązania szczegółowo określone w załączonym do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia Programu Funkcjonalno-Użytkowego P.F.U.).
5) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjnym operatem powykonawczym.
3. Wykonawca zapewni opracowanie dokumentacji z należytą starannością w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz ustaleniami dokonanymi z Zamawiającym.
4. Zamawiający zapewni Wykonawcy mapę do celów projektowych.
5. Wszelkie niezbędne prace poprzedzające opracowanie dokumentacji projektowej oraz poprzedzające roboty budowlane Wykonawca wykona na koszt własny.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestniczenia w procesie tworzenia dokumentacji projektowej na każdym etapie opracowania dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do konsultacji z Zamawiającym w celu uzyskania akceptacji zastosowanych rozwiązań, doboru materiałów i urządzeń w określonych częściach projektu oraz kosztów z tym związanych.
7. Dokumentacja będzie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zawierać będzie wymagane potwierdzenie sprawdzeń rozwiązań projektowych.
8. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia min. koszty transportu materiałów i urobku, geodezyjnego operatu powykonawczego, geodezyjnych pomiarów wykonanych elementów robót, oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania.
9. Na etapie prac projektowych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację i uzgodnienie Zamawiającego co do przyjętych przez siebie rozwiązań.
10. W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu/rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych/ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu/robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych/ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę.
11. Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta.
12. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi podstawę do sporządzenia oferty.
13. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji jakości (w tym również na zastosowane wyroby budowlane) na okres minimum 36 miesięcy do dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Rozszerzenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości.
14. Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy najkorzystniejsza złożona oferta zmieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zadania, rozważy możliwość wprowadzenia przedmiotowego zadania, jako środki niewygasające, co będzie skutkowało z wydłużeniem terminu realizacji robót.
15. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu wykonujących roboty wszystkich branż niezbędnych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy.

Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

16.12.2020 | 11:00


» Location

ul. Rynek 1
Międzyrzecz 66-300
Województwo: lubuskie
Polska


» Category assortment

  • Sport
  • Landscaping services

» Buyer data

Gmina Międzyrzecz
ul. Rynek 1
Międzyrzecz 66-300
Województwo: lubuskie
Polska


» Contact details

Available after sign in

Sign in