Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2021

» Notice description

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych, w okresie obowiązywania umowy.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
1) wytworzenia i dostarczenia Zamawiającemu do 18 025 sztuk tablic rejestracyjnych zgodnie z przepisami:
a) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.),
b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.),
c) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 roku w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U z 2020 r., poz.717),
d) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 roku w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 547),

oraz normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r., poz. 155 z późn. zm.), potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi;

2) odbioru i zniszczenia wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich użycie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca będzie odbierał wycofane z użytku tablice rejestracyjne na koszt własny,
a ich szacunkowa ilość w okresie trwania umowy może wynieść ok. 14 000 sztuk.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Opis zawiera wymagania minimalne.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego (art. 30 ust. 5 pzp).

We wszystkich zapisach SIWZ oraz w jej załącznikach, w których zamawiający odwołuje się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne rozwiązania o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność rozumie się zaoferowanie rozwiązania, którego parametry techniczne są co najmniej takie same jak opisane w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań.

Zamawiający uzna za sprzeczne z SIWZ oferty zawierające rozwiązania o innej specyfikacji niż określone w SIWZ oraz o parametrach niższych (gorszych) niż wymienione w niniejszej specyfikacji i tym samym takie oferty będą podlegały odrzuceniu.


Make an offer


» Time limit for receipt of tenders

02.12.2020 | 11:00


» Location

ul. Kaliska 59
Turek 62-700
Województwo: wielkopolskie
Polska


» Category assortment

  • Office accessories

» Buyer data

Zarząd Powiatu Tureckiego
ul. Kaliska 59
Turek 62-700
Województwo: wielkopolskie
Polska


» Contact details

Available after sign in

Sign in

Stay up to date with the news from the market
 

Requests from Office supplies, equipment and services category published on OnePlace in last 10 days.