Utworzenie przestrzeni publicznej w rejonie ul. Kilińskiego w Śródmieściu w ramach rewitalizacji
» Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy ul. Kilińskiego (działki nr 370, 371, 372/2, 373/1, 373/4, 374, 375, 386/4 - obr. 27 Śródmieście) w celu utworzenia atrakcyjnej przestrzeni publicznej, placu zabaw dla dzieci i miejsc parkingowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie przestrzeni publicznej w rejonie ul. Kilińskiego w Śródmieściu w ramach rewitalizacji”
2. Zakres zadania obejmuje:
- opracowanie Tymczasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót,
- rozbiórkę istniejących nawierzchni oraz elementów małej architektury,
- rozbiórkę sieci i instalacji uzbrojenia podziemnego,
- niwelację terenu,
- budowę przyłącza i instalacji elektroenergetycznej (oświetlenia terenu, zasilania pompowni i monitoringu CCTV),
- przebudowę sieci elektroenergetycznej,
- budowę kanalizacji teletechnicznej oraz instalacji telewizji przemysłowej (monitoringu),
- budowę przyłącza i instalacji wodociągowej wraz z komorą techniczną i punktami czerpalnymi do podlewania,
- budowę kanalizacji deszczowej wraz z niezbędnymi separatorami ropopochodnych oraz podziemnym zbiornikiem retencyjnym na wody opadowe,
- przebudowę kanalizacji sanitarnej,
- budowę ciągów komunikacyjnych – pieszych, pieszo jezdnych, obejmujące profilowanie podłoża, wykonanie podbudowy, wykonanie konstrukcji nawierzchni,
- budowę placu zabaw dla dzieci,
- budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych,
- budowę obiektów małej architektury tj.: murki oporowe, schodki, tablice zawierające informacje o instytucjach kultury, zabytkach i trasach turystycznych położonych w Śródmieściu, słupki kierunkowe,
- zagospodarowanie zielenią i jej pielęgnacja przez 12 miesięcy.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest m.in. do:
1) prowadzenia badań archeologicznych w trakcie robót ziemnych związanych z inwestycją przez uprawnionego archeologa, w oparciu o zaakceptowany program badań archeologicznych. Pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych należy uzyskać na podstawie art. 36 ust. 1 pkt 5 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami przed przystąpieniem do prac w terenie.
2) w trakcie realizacji robót Wykonawca ma uwzględnić konieczność utrzymania ruchu pieszego, dojść
i dojazdów do posesji oraz możliwość częściowego parkowania samochodów na terenie objętym inwestycją.
Szczegółowy zakres robót do zrealizowania w ramach zamówienia przedstawiają załącznik do SIWZ – przedmiar robót, dokumentacja projektowa wraz ze STWiORB.
UWAGA: w cenach jednostkowych należy uwzględnić koszty niewyspecyfikowane w pozycjach przedmiaru robót - formularzu cenowym, a niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, przede wszystkim: koszty ubezpieczenia, wszelkich robót przygotowawczych, demontażowych, porządkowych, robót pomocniczych dla robót podstawowych (np. rusztowania), robót zabezpieczających, projektu organizacji ruchu wraz z jego wprowadzeniem i późniejszą likwidacją, wszelkie koszty utrzymania zaplecza budowy, dozorowania budowy, koszty zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń, koszty wynikające z konieczności zapobieżenia awarii, ruchu zastępczego, obsługi geodezyjnej, uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, koszty mediów zużytych podczas prowadzenia budowy, koszty wynikające z decyzji administracyjnych i innych dokumentów finansowych związanych z realizacją zadania przez Wykonawcę, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszt wykonania dokumentacji powykonawczej, koszty związane z pielęgnacją posadzonych krzewów, drzew, pnączy i wysianych trawników oraz inne koszty wynikające z Umowy.
3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę
Działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: prace przygotowawcze na placu budowy, prace związane z realizacją robót w zakresie budowy ciągów komunikacyjnych i miejsc postojowych, prace związane z realizacją robót w zakresie budowy placu zabaw, uporządkowaniem placu budowy. W przypadku, gdy ofertę składa osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG i będzie ona wykonywać czynności wskazane powyżej osobiście, osoba ta nie musi być zatrudniona na podstawie umowy o pracę.
4. Pozostałe wymagania Zamawiającego oraz istotne postanowienia umowy:
1) Zamawiający nie zastrzega osobistego obowiązku wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
2) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp.
3) Złom stalowy uzyskany z rozbiórek stanowi majątek Gminy Wałbrzych. Wykonawca sprzeda go w punkcie skupu złomu w imieniu Zamawiającego, a środki finansowe, po wystawieniu faktury przez Zamawiającego, przeleje na wskazane konto Zamawiającego. Koszty załadunku, transportu i rozładunku złomu należy wkalkulować w ceny jednostkowe demontaży.
Drewno pochodzące z drzew usuniętych/wyciętych z terenu objętego inwestycją stanowi majątek gminy. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie przystąpienia do wycinki w celu dokonaniu w dniu wycinki obmiaru pozyskanego drewna. Wykonawca sprzeda drewno pozyskane z wycinki zgodnie z wyceną sporządzona przez Zamawiającego. Sprzedaż drewna Wykonawca potwierdzi fakturą VAT, a dochody uzyskane z tytułu sprzedaży przekaże na rachunek dochodów gminy (wskazany przez Zamawiającego). W przypadku braku nabywcy drewna bezpośrednio po pozyskaniu drewna, Wykonawca przetransportuje drewno w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
4) Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, zgodnie z zapisami projektu Umowy.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
06.11.2020 | 10:00
» Location
ul. Matejki 1
Wałbrzych 58-300
Województwo: dolnośląskie
Polska
» Category assortment
- Construction supervision and other construction services
- Other construction and renovation works
- Landscaping services
- Technical building installation services
- Dismantling services
- Road and railroad services
- Dredging and regulation of water bodies and watercourses
- Design services
- Finishing and renovation works
» Buyer data
Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
ul. Matejki 1
Wałbrzych 58-300
Województwo: dolnośląskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.