Zaprojektowanie i wybudowanie parkingu zlokalizowanego w Milanówku przy ulicy Warszawskiej, na odcinku pomiędzy sklepem ogrodniczym, a rejonem skrzyżowania z ulicą Z. Herberta w ramach realizacji projektu pn.: „Poprawa jakości powietrza na terenie ZIT WOF poprzez budowę parkingów Parkuj i Jedź”.
» Notice description
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I OBOWIĄZKI WYKONAWCY
1. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia publicznego stanowi wykonanie parkingu na terenie miasta Milanówka w formule ,,zaprojektuj i wybuduj''.
2) Część projektowa przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
Zakres zadeklarowany przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie wymienionych w poniższych punktach opracowań i usług:
a) projekt budowlany – 4 egz. zawierający następujące elementy:
- projekt zagospodarowania działki lub terenu;
- projekt architektoniczno-budowlany;
- projekt techniczny;
- opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty, o których mowa w art. 33 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo budowlane.
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – 5 egz.,
c) przedmiary robót – 5 egz.,
d) kosztorysy inwestorskie – 3 egz.
3) Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem zatwierdzeń, opinii, uzgodnień, ekspertyz i sprawdzeń rozwiązań projektowych oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, a także opracowanie wszelkich materiałów w zakresie wynikającym z przepisów prawa lub wymagań uprawnionych podmiotów.
4) Przedmiot umowy należy wykonać w formie:
a) papierowej w ilościach j.w.
b) elektronicznej po (2 egz.) na nośniku elektronicznym CD, DVD lub pendrive, w tym:
- projekt budowlany w formacie (*.dwg/*.dxt) oraz (*.pdf), dla tekstu (*.pdf) i (*.doc),
- przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie w formacie (*.ath) oraz (*.pdf),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – w formacie (*.doc) oraz (*.pdf),
- Załączniki formalno-prawne w tym: decyzje, opinie, ekspertyzy, pozwolenia i uzgodnienia Wykonawca przekaże w oryginałach i na nośniku elektronicznym CD lub DVD w formacie (*.pdf).
5) Wykonawca przekaże Zamawiającemu formę elektroniczną dokumentów objętych przedmiotem umowy (zeskanowane każde opracowanie
w odrębnych plikach opatrzonych nazwą danego opracowania np. plik o nazwie „projekt zagospodarowania terenu”, plik o nazwie „projekt architektoniczno-budowlany”, itp.), która będzie zgodna z formą papierową ww. opracowań, tj. forma elektroniczna w formacie (*.pdf) będzie zawierać wszelkie podpisy i pieczątki naniesione na papierze, w trakcie dokonywanych ustaleń i uzgodnień.
6) Projekt budowlany zostanie sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, a także zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
7) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
8) Przedmiary robót zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu
i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
9) Kosztorysy inwestorskie zostaną sporządzone w układzie branżowym jako oddzielne opracowanie dla poszczególnych rodzajów robót. Kosztorys inwestorski będzie stanowił podstawę określenia wartości zamówienia na roboty budowlane. Należy go wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych (Dz. U. Nr 130 poz. 1389).
10) Realizacja prac budowlanych zgodnie z zatwierdzonymi opracowaniami przygotowanymi na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego, dalej w treści jako ,,PFU'' stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obejmować będzie:
Parking Parkuj i Jedź (określony w PFU jako parking nr 2), zlokalizowany przy ulicy Warszawskiej, na odcinku pomiędzy sklepem ogrodniczym a rejonem skrzyżowania z ulicą Z. Herberta wraz ze stacją roweru miejskiego:
- przebudowę jezdni ulicy Warszawskiej na odcinku ok. 450m;
- budowę i przebudowę chodników;
- przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych;
- budowę zatok postojowych;
- min. 96 miejsc postojowych o wymiarach 5,00m x 2,50 m z postojem prostopadłym do krawędzi jezdni;
- min. 5 miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 5,00 m x 3,60 m z postojem prostopadłym do krawędzi jezdni;
- min 10 miejsc postojowych, o wymiarach 6,00 m x 2,50 m z postojem równoległym do krawędzi jezdni;
- budowę odwodnienia;
- system monitoringu wizyjnego;
- budowę energooszczędnego oświetlenia;
- przebudowę istniejących sieci uzbrojenia terenu;
- wiatę na rowery;
- ławki miejskie z możliwością ładowania telefonów;
- wykonanie nasadzeń kompensacyjnych;
- zahumusowanie oraz obsianie trawą niezagospodarowanych terenów.
- budowę Stacji Roweru Miejskiego.
W celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia Zamawiający załącza Informacje dodatkowe – stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
11) Zamawiający – zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – określa (w niżej wymienionym zakresie) wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w całym okresie jego realizacji, z uwagi na okoliczności, iż wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), dalej „Kodeks pracy”. W związku
z tym:
a) Zamawiający wskazuje rodzaj czynności w zakresie realizacji zamówienia, których dotyczy wymaganie zatrudnienia (przez cały okres realizacji przedmiotu umowy) na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę oraz Podwykonawcę osób wykonujących:
wszelkie czynności, których rodzaj charakteryzuje przynależność do tzw. kosztów bezpośrednich; wymóg dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących pracę fizyczną (rozumianą jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami; pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych), w szczególności obsługa maszyn budowlanych oraz wykonywanie prac remontowo montażowych. Wymóg nie dotyczy w szczególności, osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.
b) Wykonawca (lub Podwykonawca), przed zawarciem umowy
z Zamawiającym, przekaże Zamawiającemu wykaz osób skierowanych do realizacji czynności, o których mowa w lit. a ze wskazaniem imienia
i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy (pełen etat/część etatu). Osoby te muszą brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji ww. wykazu – zaktualizowany wykaz przedstawiany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni roboczych po dokonaniu zmiany w wykazie. Jednocześnie:
- Wykonawca zobowiązuje się, iż czynności określone w lit. a będą w całym okresie realizacji umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy;
- przed zawarciem umowy z Zamawiającym oraz na każde ewentualne żądanie Zamawiającego (w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze), Wykonawca przedstawi Zamawiającemu (do wglądu) dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących wykonywania (określonych w lit. a) czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę,
w szczególności zanonimizowane kopie umów o pracę lub oświadczenie własne Wykonawcy (odpowiednio Wykonawcy wraz z Podwykonawcą, jeżeli dotyczy Podwykonawcy);
- oświadczenie własne Wykonawcy (odpowiednio Wykonawcy wraz z Podwykonawcą, jeżeli dotyczy Podwykonawcy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu zatrudnienia oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
- zmiana osób wykonujących przedmiot zamówienia zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w trakcie trwania umowy jest możliwa po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o zamiarze dokonania takiej zmiany i uzyskaniu jego zgody.
W przypadku ww. zmiany Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wykazu nowo zatrudnionych osób oraz dowodów,
o których mowa tiret 2. i 3. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany.
c) Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku powzięcia wątpliwości lub wiedzy o niewykonaniu przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w lit. a może podjąć decyzję o przeprowadzeniu kontroli w szczególności poprzez poinformowanie Państwowej Inspekcji Pracy dalej jako ,,PIP’’.
d) W przypadku, gdy wynik kontroli PIP wykaże nieprawidłowości w zakresie niedopełnienia warunku dotyczącego konieczności wykonywania czynności, o których mowa w lit. a przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, bądź Wykonawca nie przedstawi dokumentów, o których mowa w lit. b tiret 2. lub przedłożone dowody nie potwierdzają postawionego warunku, Zamawiający naliczy stosowne kary umowne, których wysokość została określona we „Wzorze umowy”, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ”.
e) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał Podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli Podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do Podwykonawców.
f) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dowodów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów
o pracę.
g) Do każdej faktury składanej zgodnie z zasadami określonymi we Wzorze umowy, Wykonawca przedkładać będzie sprawozdanie z wykazem osób realizujących przedmiot zamówienia, a zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Kopia umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności adresów, nr PESEL oraz wysokości wynagrodzenia pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
16.11.2020 | 10:00
» Location
ul. Kościuszki 45
Milanówek 05-822
Województwo: mazowieckie
Polska
» Category assortment
- Construction supervision and other construction services
- Other construction and renovation works
- Landscaping services
- Technical building installation services
- Dismantling services
- Road and railroad services
- Dredging and regulation of water bodies and watercourses
- Design services
- Finishing and renovation works
» Buyer data
Urząd Miasta Milanówka
ul. Kościuszki 45
Milanówek 05-822
Województwo: mazowieckie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.