Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn.: „Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie” w ramach projektu RPZP.09.01.00-32-0002/18 współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
» Notice description
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Nazwa nadana zamówieniu:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn.: „Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie” w ramach projektu RPZP.09.01.00-32-0002/18 współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020”
3.2. Zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z rozliczaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie Centrum Opieki Długoterminowej.
Generalnym wykonawcą w formuje zaprojektuj i wybuduj jest konsorcjum
PB „BUDOMAL” Słowik, Subalski, Zięba S. J., 75-254 Koszalin, ul. Franciszkańska 18,
PP-HU „MATEXIM” Heidner i Wspólnicy S. J., 78-200 Białogard, ul. Królowej Jadwigi 4.
Wartość inwestycji (robót budowlanych): 18 481 570 zł brutto.
W ramach wykonania przedmiotu umowy Inspektor Nadzoru zobowiązany jest w szczególności do:
a) na etapie budowy:
- konsultacji, doradztwa technicznego przy projektach wykonawczych;
- codziennej obecności, przy udziale koordynatora Zamawiającego, na terenie budowy przez okres realizacji Zadania Inwestycyjnego w dni robocze;
- sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych;
- kontrolowania w sposób ciągły, jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej;
- bieżącego kompletowania wszelkich gwarancji, atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp. w celu niezwłocznego przekazania Zamawiającemu;
- niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót budowlanych na Zadaniu Inwestycyjnym, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenie kosztów oraz przedstawienia propozycji działań mających na celu ich uniknięcie a także zapobieżenie wystąpieniu podobnych zagrożeń w trakcie dalszej realizacji robót budowlanych;
- kontrolowania czy Wykonawca przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz czy utrzymuje porządek na terenie budowy;
- udzielania Wykonawcy wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót;
- uczestnictwo w naradach na budowie omawiających dotychczasowy postęp prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania (Wykonawca, Inspektor Nadzoru, Zamawiający, Nadzór Autorski) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie maksymalnie do 3 dni od dnia narady;
- organizowania i przewodniczenia naradom technicznym oraz sporządzanie protokołów z tych narad, protokół należy przedstawić Zamawiającemu w terminie do 3 dni od daty posiedzenia;
- opiniowania i przedstawiania Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót i Harmonogramu płatności, przedstawionego przez Wykonawcę oraz wnioskowanie o ewentualne jego zmiany w trakcie trwania budowy;
- monitorowania postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym Harmonogramem robót;
- kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów;
- nadzorowania robót wykonywanych przez Wykonawcę;
- zlecania Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości, co do ich jakości;
- dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu;
- sprawdzenia wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
- poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę;
- bezstronnego i obiektywnego uczestnictwa w procesie inwestycyjnym dotyczącym realizacji zadania;
- przedstawienia Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek robót, dla których nie przewidziano cen jednostkowych w umowie z Wykonawcą;
- przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót;
- poświadczenia terminu zakończenia robót;
- dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, gwarancji, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót;
- powiadamiania Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy;
- prowadzenia bieżącej kontroli zadania;
- zapewnienia, przeprowadzenia i nadzorowania wymaganych prób i rozruchów technologicznych;
- zarządzania finansowego, tj. sporządzania raportów miesięcznych z określeniem zaawansowania prac oraz rozliczenia finansowe inwestycji;
- innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związanych bezpośrednio z realizacją Zadania Inwestycyjnego.
b) na etapie po zakończeniu budowy:
- weryfikacji kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót oraz sporządzenie stosownych protokołów odbioru;
- dokonania odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego;
- rozliczenie rzeczowe i finansowe zadania, w tym sporządzenie raportu końcowego z realizacji zadania w terminie 30 dni po odbiorze końcowym bądź po odbiorze robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań żądanych przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia żądania;
c) w okresie gwarancji dla Zadania Inwestycyjnego:
- uczestniczenie w corocznych przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji zadania oraz w odbiorze gwarancyjnym a w przypadku stwierdzenia w trakcie przeglądów bądź odbioru wystąpienia wad, także uczestniczenie w odbiorze od Wykonawcy robót związanych z usunięciem ujawnionych wad.
Zamawiający powiadomi Inspektora Nadzoru o terminach przeglądów gwarancyjnych oraz odbiorów robót czy odbioru gwarancyjnego na 7 dni przed wyznaczonym terminem.
Dokumentacja projektowa inwestycji objętej nadzorem inwestorskim stanowi złącznik do niniejszej SIWZ.
Przewidywany czas trwania robót budowlanych: Wykonanie całości prac budowlanych do dnia 30 września 2022 r.
3.3 KOD CPV:
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
3.4 Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.), nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i samie te zadania realizują.
Make an offer
» Time limit for receipt of tenders
27.10.2020 | 12:00
» Location
ul. Niepodległości 44-48
Koszalin 75-252
Województwo: zachodniopomorskie
Polska
» Category assortment
- Construction supervision and other construction services
» Buyer data
Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
ul. Niepodległości 44-48
Koszalin 75-252
Województwo: zachodniopomorskie
Polska
» Contact details
Available after sign in
Sign inStay up to date with the news from the market
Requests from Construction and renovation services category published on OnePlace in last 10 days.